ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

هدیه روز پدر چی باشه خوبه ؟

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

بهترین هدیه روز پدر چیه ؟

13 رجب ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر که بهترین زمان برای زدن بوسه بر دستان زحمت کش نان آور خانه و تکریم مقام والای اوست. پدر تکیه گاه مطمئنی برای فرزندان است، پدر سراسر عشق و ایثار و فداکاری است، گر چه می گویند بهشت زیر پای مادران است اما پدر نیز مانند مادر از شان و منزلت بالایی برخوردار است و بهشت در دستان پر از زحمت اوست.
پدر هر کس از دید او بهترین پدر دنیاست. به همین دلیل خیلی‌ها دوست دارند نه تنها برای هدیه روز پدر بلکه به مناسبت‌های مختلف بهترین کادو را به پدر یا پدربزرگ خود بدهند.

اما وقتی قبل از عید نوروز، شب یلدا یا حتی روز تولد پدر پیش او بروید و از او بپرسید: «بابا، چی دوست داری برات کادو بگیرم؟» معمولا چنین جوابی می‌‌شنوید: «بابا جون من چیزی لازم ندارم پولاتو پس‌انداز کن». با این حال اگر شما هم دوست دارید یک هدیه برای پدر خود بخرید و احتمال شنیدن چنین جوابی را می‌دهید، ما برای شما این در این مقاله بهترین ایده ها برای هدیه روز پدر را تهیه کرده ایم تا دیگر به سراغ هدیه های پیش پا افتاده مثل جوراب که اصلا هدیه محسوب نمیشوند نروید .

برویم سراغ موارد :

 

1.لباس ورزشی :

یکی از بهترین هدایا برای آقایان ورزشکار، لباس ورزشی است. اگر پدرتان و یا همسر شما اهل ورزش است و ورزش جزو برنامه های روزانه اوست، بهتر است برای او پیراهن ورزشی و شلوار ورزشی بخرید. هودی گزینه بسیار خوبی است و همه آقایان عاشقش هستند اما دقت به سن طرفتان داشته باشید، قطعا لباسی که برای پدرتان تهیه میکنید باید با لباس همسرتان فرق داشته باشد.

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

2.گوشی موبایل یا لوازم جانبی آن

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

3.لوازم شخصی برقی

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

4.عطر و ادکلن:

دیگه کم کم داریم به فصل بهار و تابستان نزدیک می شویم و چه چیزی بهتر و مناسب تر از یک عطر مردانه خوشبو و خنک به عنوان هدیه روز پدر و مرد؟بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

5.ابزار سلامت:

این هدیه بیشتر برای پدربزرگ‌ها و پدرهای مسن و سن بالا مناسب است. معمولا هرچه سن بالاتر می‌رود احتمال بروز بیماری‌هایی چون فشار خون، تپش قلب و … بالاتر می‌رود و نگرانی افراد نیز درباره سلامتی‌شان بیشتر می‌شود. بنابراین اگر شماهم نگران سلامتی پدر و پدربزرگ خود هستید می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر یک وسلیه یا ابزار کترل سلامتی مثل فشارسنج، دستگاه اندازه گیری قند خون و وسایلی از این قبیل به آن‌ها کادو دهید و طریقه کار کردن با آن وسیله را نیز بهشان آموزش دهید.بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

6.یک جفت کتانی راحت:

پدرها عاشق پیاده روی های عصرانه هستند پس داشتن یک جفت کتانی شیک و راحت حتما برایشان خوشحال کننده است.
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

7.جای کارت چرمی:

همه پدرها گنجینه بزرگی از انواع و اقسام کارتهای اعتباری و کارت ویزیت و … هستند بنابراین هدیه دادن یکی از این جاکارتی های شیک چرمی انتخاب مناسبی است.

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

8.عینک آفتابی :

اگر پدر ، همسر یا پدرشوهر شما عینکی است می توانید یک عینک مطالعه برای او بخرید و در روز پدر به پدر و پدر شوهر خود بدهید.
همچنین می توانید یک عینک آفتابی برای همسر خود بخرید و به عنوان کادو روز مرد به او هدیه کنید.

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

9.ست کیف و کمربند و جاسوییچی :

این روزها پکیج های واقعا جذابی از ست کیف و کمربند و جاسوئیچی در بازار است که بسیاری از نیاز پدران را در یک جعبه پاسخ می‌دهد.

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

10.پیراهن و شلوار:

لباس نو و جدید همیشه خوب است. و چه هدیه ای بهتر از یک پیراهن مردانه شیک و خوش پارچه که پدرتان بر تن کند و همیشه به یاد شما باشد.

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

11.ست لوازم بهداشتی و پیرایش مردانه:

این هدیه از آن دست هدیه هایی است که خیلی مورد استفاده آقایان است مخصوصا اگر از یک برند خوب مثل نیوا یا آدیداس باشد. همیشه نباید هدیه شما سالهای سال باقی بماند. همین که طرف مقابل تان از هدیه ای که گرفته احساس رضایت کند و تا مدت زمانی هرچند کوتاه از آن استفاده کند باعث خوشحالی است
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

12.پوشاک کوهنوردی:
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

13.کیف اداری چرم:

اگر پدرتان کارمند است می‌توانید به جای کفش به سراغ خرید یک کیف اداری بروید. با توجه به تنوع مدل و قیمت کیف‌های موجود در بازار، انتخاب آن کار مشکلی به نظر نمی‌رسد و خیلی راحت و بدون نیاز به حضور پدرتان می‌توانید یک کیف شیک و زیبا برای او بخرید.بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

14.ساعت مچی:

پشت ظاهر بسیار شیک ساعت‌های مردانه جدید، ویژگی‌ها و امکانات بسیار جدید پنهان شده‌است و حتما پدرتان از داشتن یکی از این ساعت های شیک بسیار خوشحال شد.
ساعت مچی یک هدیه شیک برای روز مرد و روز پدر می باشد، پیشنهاد ما به شما این است که ساعت مچی را به همراه یک باکس گل رز به پدر، پدر شوهر و همسر خود هدیه کنید.ساعت مچی یکی از اکسسوری‌هایی است که اکثر آقایان فارغ از سن و سالشان از آن استفاده می‌کنند. هرچند امروزه با وجود گوشی‌های هوشمند دیگر کمتر کسی برای دانستن زمان نیاز به ساعت دارد اما با این وجود هنوز هم می‌توان روی ساعت مچی به عنوان هدیه کلاسیک و شیک یک حساب ویژه باز کرد. ساعت مچی مردانه انواع مختلفی از اسپورت تا رسمی دارد. در انتخاب مدل ساعت بهتر است که تیپ و استایل و همچنین سلیقه پدرتان را در نظر بگیرید.بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

15.کت تک اسپرت:

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

16.جا سوییچی چرم :

این مورد به عنوان هدیه روز پدر خیلی خوب است ما دقت داشته باشید که به تنهایی کم است و در کنارش یکی از موارد دیگر را هم هدیه دهید. جا کلیدی اکثرا برای پدر ها خیلی کاربرد دارد چرا که اکر مواقع با هواس پرتی کلید هایشان را فراموش میکنند، برای همین این مورد واقع به کمکشان میاید و بی استفاده نمی‌ماند.
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

17.کت و شلوار:

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

 

18.کیف کمری:
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

19.موزن گوش و بینی:
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

20.خودکار یا روان نویس یا خود نویس:

اگر که پدرتان علاقه زیادی به نوشتن دارد یا به اصطلاح خودمان دستی بر قلم دارد این می‌تواند کادوی خوبی برای او باشد. با این هدیه خاص در روز پدر می‌توانید او را بیشتر به نوشتن تشویق کنید. علاوه بر علاقهU موقعیت شغلی او نیز می‌تواند در انتخاب این هدیه تاثیر گذار باشد، به عنوان مثال اگر پدرتان دبیر، استاد دانشگاه، یا یک کارمند اداره باشد احتمالا نیاز به یک دفتر برای نوشتن یادداشت‌های روزانه خود پیدا خواهد کرد.

بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

21.ست رومیزی:

اکثر پدران پشت‌میزنشین که در اداره یا محل کارشان هستند از دریافت مجموعه کاملی از لوازم اداری رومیزی خوشحال خواهند شد و با میز نامرتب خود در محل کار خداحافظی خواهند کرد. نکته جذاب خرید چنین هدیه‌ای برای پدر یا همسرتان این است که او در محل کار هم به یاد شما خواهد بود. برای تهیه این محصول بهتر است از جنس چرمی آم تهیه کنید که خیلی شیک تر است و به عنوان هدیه روز پدر خیالتان را راحت میکند.

22.کراوات :

کراوات هم مانند جوراب یکی از هدایای همیشگی و ارزان قیمت برای روز پدر می باشد. زیاد به این گزینه فکر نکنید. اگر هدیه میدهید به تنهایی نباشد و یک مرد دیگر هم در کنارش قرار دهید.
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

23.کتاب:

اگر پدر شما فردی فرهنگی و اهل مطالعه است یا علاقه زیادی به کتاب دارد. حتما خوشحال می‌شود اگر یک یا چند جلد کتاب جدید هم از فرزندانش هدیه بگیرد. کتاب‌هایی با موضوعات روانشناسی، تاریخی، شعر و یا کتابی مرتبط با شغل و ورزش مورد علاقه‌ اش یا کتابی که خیلی وقت است به ئنبال آن میگردد از جمله موضوعاتی هستند که آقایان معمولاً از آن‌ها استقبال می‌کنند، پس برای کادوی روز پدر نیز می‌توانید به سراع چنین کتاب‌هایی بروید.بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

24.کفش رسمی:

کفش چرمی از آن هدایایی است که همیشه پدرها را خوشحال می کند. خرید این هدیه راحت تر از انتخاب لباس برای پدرتان است و فقط کافی است سایز پای پدرتان را بدانید.
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

25.لوازم ماهیگیری:
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

26.ایرپاد:

این مورد خیلی به درد پدرهای امروزی میخورد. از اینکه پدرتان از این هدیه خوشش می‌آید یا خیر از قبل مطمِن شوید
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

27.ابزارالات دستی و جعبه ابزار:

حتما پدر شما هم مثل همه پدر ها اهل انجام کارهای فنی و انجام خرده‌کاری‌های فنی داخل منزل است؟ پس چه هدیه‌ای مناسب‌تر از یک جعبه ابزار برای هدیه روز پدر؟ این کیف ابزار برای پدرهای اهل کارهای فنی حکم یک گنج گرانبها را دارد . پس به هیچ‌وجه در خرید آن تعلل نکنید و شک به دل‌تان راه ندهید. این کیف‌های ابزار هم نوع کوچک دارند و هم در ابعاد بزرگ موجود هستند . برای کارهای مختلف از باغبانی گرفته تا کارهای فنی برای انتخاب دست‌تان باز است. اگر پدر اهل باغبانی هستند یک کیف ابزار باغبانی به عنوان هدیه تهیه کنید و اگر کارهای فنی منزل مثل برقکاری و نجاری و سایر ریزه‌کاری‌ها را دوست دارد کیف ابزار تهیه کنید که شامل لوازمی مثل مینی دریل، اره نواری کوچک، آچارهای شارژی و انواع مختلف پیچ گوشتی است.
بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد

بازدیدها: 374

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *