سورپرایز

چگونه یک جشن تولد سورپرایزی را هماهنگ کنیم؟

چگونه یک جشن تولد سورپرایزی را هماهنگ کنیم؟

در هر سنی که باشید برگزاری یک جشن تولد غافلگیرانه شمارا شوکه خواهد کرد. برگزاری یک مراسم خوب به‌تنهایی می‌تواند یک هدیه عالی و هیجان‌انگیز باشد. ما در این تحقیق به شما خواهیم گفت که برای برگزاری چنین مراسمی چه قدم‌هایی باید برداشت:

1- این مسئله را مثل یک راز پیش خود نگه ندارید

مسئله مهم آن است که باید قضیه مهمانی را فقط به میهمانان دعوت‌شده و افرادی که برای هماهنگی موردنیاز هست بگویید. کسانیکه نمی‌گذارند این مسئله به گوش متولد برسد. پس حواستان باشد که این مسئله نباید به همه افراد گفته شود. تنها به کسانیکه مهمانِ برنامه هستند و یا قرار است به شما کمک کنند.

مطمئن شوید که خودِ فرد، قبل از اینکه وارد مهمانی شود توقع همچنین برنامه‌ای را از شما نداشته باشد.

2- یک تاریخ را برنامه‌ریزی کنید

یک تاریخ را برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید مهمانان غیرمنتظره را نیز به این مراسم دعوت کنید. در این‌گونه مراسم حضور افرادی که احتمال حضورشان کم است می‌تواند باعث افزایش سورپرایز شدن فرد شود. اطمینان حاصل کنید که شخص، تا آنجا که ممکن است از مکان و فضای مهمانی دور نگه‌داشته شود!

 

3- هیچ دکوراسیون قابل‌مشاهده‌ای تنظیم نکنید!

بدیهی است که باید تمام دکور و تزئینات شما از دید فردی که تولدش است دور بماند. وقتی فرد به محل مهمانی نزدیک می‌شود دیدن کفش دم در، یا بادکنک و … باعث فهمیدن ماجرا و سوپرایز نشدن خواهد شد. همه‌چیز باید مخفیانه و در خفا تهیه و تدارک شود.

4- وسایل تزیین کننده تهیه کنید

مهمانی و سورپرایز بدون داشتن برخی تجهیزات جذاب و هیجان‌انگیز نخواهد شد. در صورت امکان دکور داخلی را با استفاده از بادکنک، دسته‌گل، لامپ‌های ریسه‌ای و … تزیین کنید.

در این تزیینات سعی کنید یک تم خاص را نیز رعایت کنید و اکثر چیزها مثل کیک، بستنی و … هم‌رنگ تم تعیین‌شده باشند.

 

 

 

 

میدونستید ما یه پک ویژه تزیین تولد کامل و مقرون به صرفه داریم؟ میتونی اینجا ببینش

 

 

 

 

5- یک لیست مهمان درست کنید.

تصور مهمانی بدون دوستان و عزیزانتان در خیلی از مواقع غیرممکن است؟ یکی از هیجان‌انگیزترین حالت‌ها، دیدن و رفت‌و‌آمد با افرادی است که انتظار حضور آن‌ها را در خانه خود ندارد.  از برخی افراد دعوت کنید و در دعوت‌نامه‌ها به آن‌ها بگویید که این راز را مخفی نگه‌دارند. اگر میهمانان شما اتومبیل دارند باید حواسشان به پارک کردن آن باشد. حتی‌الامکان آن را در مکان دور از دید پارک کنند. همین‌طور اگر دیر کرده‌اند و نزدیک مراسم به محل موردنظر رسیده‌اند باید به‌اندازه کافی محتاط باشند که همزمان با صاحب تولد به یک مکان نرسند.

 

6- به بازی‌ها و علاقه‌مندی و سرگرمی‌ها فکر کنید

یک مهمانی بدون برخی از بازی‌ها و سرگرمی‌ها کسل‌کننده خواهد بود.  این موضوع بستگی مستقیم به این دارد که شما برای چه گروه از مخاطبین مهمانی می‌گیرید. اگر هدفتان گرفتن برنامه برای کودک خود است فراهم کردن وسایل اسباب‌بازی کوچک و برخی بازی‌های سرگرم‌کننده می‌تواند گزینه مناسبی برای بهبود فضا باشد. اگر افرادی را دعوت می‌کنید که علاقه‌مند به بازی‌های گروهی هستند می‌توانید بوردگیم‌های جذابی تهیه کنید.

 

 

میتونید لیستی از بورگیم هارو اینجا ببینید. تو صفحه مورد نظر کلی پیشنهاد بوردگیم مختلف بهتون دادیم.

 

 

 

 

 

 7- انتخاب موسیقی مناسب را فراموش نکنید

یکی از کارهایی که در اکثر مهمانی‌ها و دورهمی ها به فراموشی سپرده می‌شود ایجاد یک لیست موزیک مناسب برای بخش‌های مختلف برنامه است. سعی کنید قبل از مراسم لیست پخشی متناسب با مهمانی موردنظر را تهیه کنید.

8- کیک و شمع فراموش نشود

کیک و شمع جزو جدا نشدنی هر تولدی محسوب می‌شوند و باید حواستان به هماهنگ کردن آن باشد. ترجیحا سعی کنید برای خرید محصولات افراد مختلف را مسئول انجام آن ها کنید تا هم بار کاری بر دوش یک نفر نباشد و هم اینکه کارها سریع‌تر انجام شود.

9- یک کادو خاص و شخصی سازی شده درنظر بگیرید

همیشه داشتن کادویی که فرد حس شخصی به آن پیدا کند میتواند نمود خوبی داشته باشد. برای این قسمت پیشنهاد میکنیم حتما یک کادوی متناسب در نظر داشته باشید. برای دیدن هدایای خاص و ویژه ای که میتوان به افراد داد به صفحه هدایای خاص مراجعه کنید.

موردی هست که در این لیست فعلی آورده نشده باشد؟ برامون کامنت کنید

بازدیدها: 250

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *