ایده کادو, کادو

تابلوهای هدیه ژیوار چیست؟

تابلو یک هدیه خاص برای همه سلایق است. زندگی همه ما پر از لحظات شیرین و خاطره انگیزه، پر از اتفاقات خاص توی تاریخ خاص، مثل تولد یه عزیز، روزی که یه فرد خاص وارد زندگیمون شده، روز مادر، روز پدر،‌ سالگرد قشنگترین اتفاق‌زندگیمون و…. همه ما دوس داریم این روزا رو ثبت و ابدی کنیم. ما درپست امروز ایده ی منحصر به فرد و خاصی داریم با ما همراه شوید تا شما را با تابلوهای ژیوار آشنا کنیم.

زنده شدن یاد خاطرات شیرین گذشته با نگاه کردن به تصاویر، برای هر کسی خیلی لذت بخشه.

به جای گذاشتن عکسها داخل آلبوم یا چندین قاب، فکر جدیدی را عملی کنید. چرا تصاویر زیبا از اعضای خانواده خود را با چاشنی خلاقیت، تبدیل به یک اثر هنری برجسته نکنیم؟

تلفیقی از خاطره و یادگاری و صدا، فوق العاده نیست؟

با تابلو های ژیوار میتوانید یه اثر هنری باکیفیت با کمترین قیمت خلق کنید به جای هزینه های بالا چاپ آلبوم یا چاپ تعداد زیاد قاب عکس با یک تابلو هم خنده به روی لب بیارید هم همه لحظه های شیرین رو با یک نگاه مرور کنید.

تابلوهای ژیوار در مدلهای مختلف طراحی و ارایه میشن که میتونید عکس های مورد نظرتون رو برای ما بفرستید و گروه کادوبلد با توجه به مناسبت براتون طراحی و اجرا میکنه و میتونید در کمترین زمان تابلوتون رو دریافت کنید.

 

تابلوهای ژیوار در 5 مدل ارائه میشه: عدد،  حرف ،  قلب، لوکیشن  و  آسمان شب

تابلو ژیوار مدل عدد:

بسیار مناسب برای سالگردها ست برای اینکه میتونید عکس های مورد علاقتون به همراه متن و قایل صوتی در اختیار مجموعه کادوبلد بذارید تا بهترین نتیحه رو در کمترین زمان دریاقت کنید. در این تابلو عدد مربوط، قالب اصلی تصویر خواهد بود و عکس‌های شما به صورت کلاژ در آن قرار میگیرند.

 

برای خرید تابلو ژیوار- عدد اینجا کلیک کنید.

تابلو ژیوار مدل حرف:

بسیار مناسب برای تولد یا هدیه دادن به کسی، عکس هایی که توسط شما ارایه میشن به شکل حرف طراحی مشین و همراه صدا و متن دلخواهتون در کمترین زمان توسط گروه کادوبلد آماده میشن

برای خرید تابلو ژیوار- حرف اینجا کلیک کنید.

 

تابلو ژیوار مدل لوکیشن:

تابلو لوکیشن با هدف مرور خاطرات و ثبت شدن در سالگردهای دوستی، نامزدی، ازدواج و …استفاده می‌شوند. در این تابلو، یک عکس لوکیشن، قالب اصلی تصویر خواهد بود که میتونه یادآور مکانی باشه که باهاش خاطره منحصر به فردی داشتید. این خاطره میتونه :

  • اولین باری باشه که همدیگه رو دیدید
  • اولین کافه ای باشه که با هم رفتید
  • جایی باشه که بله گرفتید (یا گفتید)
  • و…

برای خرید تابلو ژیوار- لوکیشن اینجا کلیک کنید.

تابلو ژیوار مدل آسمان شب:

کادوبلدتابلو نقشه آسمان را که موقعیت ستارگان آسمان را بر اساس زمان و مکان خاص انتخابی شما به تصویر می کشد ، طراحی می کند. محل و تاریخ اتفاقات مهم زندگی خود را با ما در میان بگذارید تا آسمان آن روز را در قالب پوستری زیبا برایتان طراحی کنیم. هدیه‌ای مناسب برای ثبت لحظات مهم، مانند تولد، سالگرد و … .جمله نوشته شده روی آن نیز به انتخاب شما قابل تغییر است.

یک حالت ویژه نیز برای این تابلو ها وجود دارد که شما میتوانید یک ویس یا نوشته کوتاه نیز به تصویر مربوطه اضافه کنید. (نمونه این تابلو در عکس ها قابل مشاهده می‌باشد) شما میتوانید با استفاده از QR کد درج شده در تابلو در هر زمان ویس مربوطه را گوش دهید و خاطرات آن برایتان زنده شود.

این تابلو شامل موارد زیر میشه:

✅ تصویر وضعیت آسمان شبِ (بر اساس زمان و مکان دلخواه شما)
✅ در سایز بندی های متفاوت
✅ امکان اضافه کردن عکس به بک گراند تصویر
✅امکان اضافه کردن نوشته به تصویر
🔹امکان اضافه کردن فرکانس صدای شما + بارکد آن نیز وجود دارد. (۱۵ تومان هزینه مازاد)

برای خرید تابلو ژیوار- آسمان شب اینجا کلیک کنید.

تابلو ژیوار مدل قلب:

با انتخاب این طرح میتونید علاقه قلبیتون رو به عزیزتون  نشون بدید

میتونید عکس های مورد علاقتون به همراه متن و قایل صوتی در اختیار مجموعه کادوبلد بذارید تا بهترین هدیه رو در کمترین زمان دریاقت کنید

برای خرید تابلو ژیوار- قلب اینجا کلیک کنید.

اگر نمیدونید کدوم طرح برای شما بهتره اصلا نگران نباشید گروه کادوبلد اینجاست که به شما در انتخاب و ارایه بهترین کار کمک کنه

 

ما اینجا هستیم تا لحظات ویژه زندگی شما را واقعا به یاد ماندنی کنیم.

بازدیدها: 133

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *