تولد, سورپرایز

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

سورپرایز کلمه انگلیسی که در زبان فارسی برای مراسم های مختلف استفاده می شود و معنی کلمه سورپرایز یعنی غافلگیر کردن می باشد. سورپرایز معادل های دیگری مانند: غافلگیر کردن، شگفت زده کردن، متعجب کردن، موجب شدن، شگفت زده کردن، سرزده، بی خبر، ناگهانی، غیر مترقبه کاری را انجام دادن، دارد. در ادامه قرار است شیوه انجام این کار متناسب با روز و موقعیت و حتی نحوه انجام را برای شما شرح دهیم. سورپرایز کردن همیشه یکی از جذاب ترین ترفندها در رابطه با تولد یک فرد، خواستگاری کردن، هدیه دادن و مناسبت های مهم است .

 

بگذارید برای روز های عادی!

امروزه بسیاری از ما به دلایل مختلف از افراد خانواده و دوستان خود دور هستیم اما دوری و مسافت از عشق ما نسبت به آن ها کم نکرده و به بهانه های مختلف سعی می کنیم این حس را به آن ها منتقل کنیم. تولد از رخدادهای مهمی است که همه ما دوست داریم در کنار هم آن را جشن گرفته و به یکدیگر تبریک بگوییم. اما گاهی به دلیل فاصله امکان چنین کاری وجود ندارد، در این مواقع ناچار می شویم به یک تبریک تلفنی یا ارسال اس ام اس عاشقانه به همسر یا پست متن تولد دوستانه در شبکه های اجتماعی بسنده کنیم در حالی که با کمی خلاقیت می توان به بهترین شیوه های ممکن همسر یا دوستان خود را در روز تولدشان سورپرایز کرد. ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که سورپرایز یا غافلگیر کردن افراد مهم زندگیتان را برای روز های خاص مثل روز تولد، سالگرد ازدواج ، روز پدر، روز مادر یا موارد دیگر موکول نکنید. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه در بین روزمره های زندگی که خیلی ها رو خسته میکنه میتوانید با یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت فردی که برای شما عزیز را خیلی خوشحال کنید. در این مورد هم خیلی بیشتر با یادها میماند و خیلی گذران زندگی را برای شما و آنها لذت بخش تر میکند.

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

زنده نگه داشتن عشق بعد از ازدواجی که هر دو طرف شاغل و کارمند هستند، محبت به پدر و مادر پیر که سالهای زیادی را صرف بزرگ کردن فرزندشان کرده اند، نشان دادن عشق به یک کودک بازیگوش که در عالم خود سیر میکند، ابراز محبت و میزان دوستی خود به دوستی که روزهای سخت زیندگی خود را سپری میکند و ابراز علاقه و دادن امیدواری به خیلی از عزیانمان، همگی را میتوان با این روش انجام داد 

به این روش که : 

اصلا نیازی نیست که برنامه ریزی خاصی را از قبل انجام بدهید یا هزینه خیلی زیادی را برای این کار صرف کنید کافیست فقط کمی خلاقیت داشته باشید.
حتی این کار میتواند صرفا برای سورپرایز کردن نباشد بلکه برای دادن امیدواری یا ابراز محبت به عزیزان و دوستانتان باشد.
بهتر است حین انجام این کار طرف شما اصلا متوجه کاری که میکنید نشود. تمام تلاش خود را بکنید تا نوشته را در جای مناسب خود قرار دهید. مثلا :

همسر شما امروز یک مصاحبه شغلی مهم دارد میتوانید قبل از اینکه از خانه خارج شود، شما پیش دستی کنید و یک متن کوتاه در حد دو الی سه جمله برای او روی یک کاغذ کوچک بنویسید.

جملاتی مثل :

عزیزم! من به تو ایمان دارم و مطمئنم از پسش بر میآیی یا عزیزم! در هر شرایطی من به تو افتخار میکنم و قطعا امروز موفق خواهی شد.

کاغذ را در جایی بگذارید که مطمئن شوید قبل از خروج از خانه یکبار چشمش به آنجا می‌افتد. برای مثال کاغذ را به دستگیره در بچسبانید یا بر روی گوشی تلفن همراهش بگذارید
یا میتوانید آنرا در جیب کتش قرار دهید!!!

به این روش با این سورپرایز نوت ها میتوانید در بین روز مره های تکراری و خسته کننده همسر خود را خوشحال کنید یا در شرایط سخت به او امیدواری بدهید.

حتی میتوانید در یک روز عادی برای پدر و مادرتان که خبری از تولد و یا سالگرد ازدواج و … نیست این کار را انجام دهید.

یک کاغذ کوچک را بردارید روی آن بینویسید بابت تمام این سالهایی که برای پیشرفت من تلاش کردید از شما سپاسگذارم.  یا حتی جالبتر میتوانید با جمله ها و اصطلاحاتی که در بین خودتان رایج است و شما را به خنده می آورد و خوشحال میکند به آمها ابراز علاقه کنید.

میتوانید کاغذ را برای پدرتان بچسباید به شیشه ماشینش یا لای کتابی که هر روز بخشی از آن را میخواند بگذارید.
برای مادرتان میتوانید کاغذ را بچسباید به یکی از کابینت های آشپزخانه یا کمد لباسش یا روی شیشه میز آرایشش!
دقت داشته باشید که جا و روش برای گذاشتن نوت ها زیاد است کافیست فقط کمی هوشمندانه عمل کنید

بیایید چند نمونه عکس از این سورپرایز نوت هارا با هم ببینیم :

مثلا یاداشت را در پاکت نهار فرد مورد نظر بگذارید تا وقتی غذایش را بیرون آورد با نوشته شما مواجه شود.

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

یاداشت را در میان کتابی که مطمئن هستید فرد هر روز آن را مطالعه میکند بگذارید تا قبل از شروع خواندن کتاب نوشته شما را ببیند.

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

بر روی صفحه مانیتور لپ تاپ فرد بچسباید تا قبل از شروع کار آنرا مشاهده کند.

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

میتوانید به جای استفاده از کاغذ با ماژیک یا رنگ های مخصوص شیشه یا رژ لبتان نوشته مورد نظرتان را بر روی آینه حمام بنویسید.

 

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

میتوانید یک شاخه گل در کیف یا چمدان فرد مورد نظر بگذارید که این کارخیلی رمانتیک و عاشقانه است.

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

میتوانید برای غافلگیری فرزندتان در داخل ظرف غذایی که با خودش به مدرسه میبرد یک جمله ی بامزه یا خنده دار بنویسید! شاید الآن متوجه نفس کار شما نشود اما وقتی بزرگ شد حتما از این ریزه کاری شما به نیکی یاد میکند.

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

میتوانید این ایده را حتی برای میهمان های خود اجرا کنید. به این صورت که در داخل هر کدام از دستمال هایی که برای هر نفر روی میز کنار دستش قرار دادید یک جمله زیبا قرار دهید تا میزان محبت خود را به دوستانتان نشان دهید.

یاداشت سورپرایز یا سورپرایز نوت

بازدیدها: 1496

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *