ایده کادو, بازی فکری, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

بهترین هدیه برای روز دختر

بهترین هدیه برای روز دختر

بهترین هدیه برای روز دختر :

 

حتما تا الان با خبر شده ایده که روز دختر بسیار نزدیک است. حتما به فکر هدیه هم افتاده اید. اما تا کی می‌خواهید به محض فکر‌کردن به هدیه برای دختر یاد ادکلن و شال و کتاب بیفتید؟ همه این‌ها اگر چه هدیه‌های خوبی هستند اما تقریبا تکراری شده‌اند. اگر هنوز نتوانستید گزینه مناسبی را پیدا کنید، جای نگرانی نیست. در این مقاله از کادو بلد لیستی از بهترین کادوهای مناسب برای دختر خانم ها را معرفی کرده ایم که هر یک از این هدیه ها میتواند یک ایده عالی برای سوپرایز و شگفت زده کردن آنها باشد. پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه خواندن این مقاله را از دست ندهید. با کادو بلد همراه باشید تا شما را با این ایده های عالی آشنا کنیم.

 

نکته مهم قبل از خرید هدیه برای دختر خانم ها


   همه دختران عاشق هدیه گرفتن هستند، اما هر کادویی نمیتواند آنها را شگفت زده کند. در انتخاب هدیه برای دختران باید به جزئیات دقت بیشتری کنید. حتی نحوه کادو کردن هدیه تان نیز مهم است. شاید هر کادویی برای دختران تهیه کنید از آن استقبال کنند اما مطمئن باشید تا مدت ها به آن فکر میکنند و حتی این هدیه میتواند روی روابطتان نیز تاثیر داشته باشد. همچنین فراموش نکنید هدیه ای که شما برای طرفتان تهیه میکنید نشان دهنده شخصیت شما و میزان ارزشی است که برای طرف مقابلتان قائل هستید. پس باید در انتخاب کادو مناسب برای دختر موردنظرتان کمی بیشتر وقت بگذارید.

 

بهترین هدیه برای روز دختر

 

1.کتاب :

یکی از بهترین هدیه برای هر فردی کتاب است. اما برای دختران بیش از خود کتاب موضوع آن کتاب مهم است. دختران معمولا عاشق کتاب های رمان، شعر و از این دست هستند. یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دختر .

2.چراغ‌ خواب سه‌بعدی : 

چراغ‌های فانتزی سه‌بعدی، به‌خصوص آنهایی که به‌شکل ماه و سیارات‌اند، در بین نوجوانان بسیار محبوب‌اند. یک ماه روشن را به دختر نوجوان خود هدیه بدهید تا برق شادی را در چشم‌هایش ببینی

3.جید رولر :

پوست دختران در دوره نوجوانی به مراقبت بیشتری نیاز دارد؛ چون کم‌کم نشانه‌های بلوغ در آنها ظاهر می‌شود. جید رولر نوعی ماساژور ظریف و زیباست که سنگی از یشم سبز یا کوارتز به‌صورت غلتک در آن به ‌کار رفته است و می‌تواند در اکسیژن‌رسانی به پوست و آرامش‌دادن به پوست خسته و حساس کمک کند؛ بنابراین دختران نوجوان حتما از داشتن آن خوش‌حال خواهند شد.

4.شمع‌های سفارشی:

شمع علاوه‌ بر زیبایی خاصی که دارد، آرامش‌بخش هم هست. همچنین اگر طرحی خلاقانه داشته باشد، حتی هنگامی که خاموش است، جلوه زیبایی به محیط می‌دهد. شمعی سفارشی با طرح‌ موردعلاقه دختر نوجوانتان یا با حروف اسمش درست کنید و به او هدیه بدهید. درست‌کردن شمع بسیار آسان است؛ اما اگر موقعیتش برایتان فراهم نیست، به افرادی ‌که کارهای هنری انجام می‌دهند، سفارش بدهید. یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دختر .

5.برس شست‌وشوی بدن:

بچه‌ها با رسیدن به نوجوانی باید کارهای زیادی را مستقل انجام دهند و یکی از آنها حمام رفتن است. بی‌تردید، شست‌وشوی بدن، به‌خصوص پشت و کمر، بدون کمک دیگران برای آنها دشوار است. این برس، پوست را به‌خوبی تمیز می‌کند و دسته آن به نوجوان کمک می‌کند جاهایی را که دستش نمی‌رسد، بشوید.

6.برس حرارتی :

یکی از کارهایی که دختران نوجوان دیگر باید خودشان به‌تنهایی انجام دهند، شانه‌کردن موهایشان است. البته شانه‌کردن موها و مدل‌دادن به آنها تاحدودی برای نوجوانان دشوار است؛ به‌خصوص اگر موهایشان بلند باشد. کارکردن با این برس راحت است و دختران نوجوان می‌توانند از آن برای شانه‌زدن، خشک‌کردن و مدل‌دادن به موهای زیبای خود استفاده کنند. هر دختری از داشتن چنین برسی خوش‌حال خواهد شد. یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دختر .

7.گوشواره‌های ظریف :

دختران نوجوان علاقه زیادی به زینت‌آلاتی با طرح‌های خلاقانه نشان می‌دهند. در حال ‌حاضر گوشواره‌های ریز و ظریف طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. احتمالا هر دختر نوجوانی دلش می‌خواهد یک ‌جفت از آنها را داشته باشد. به‌جز این گوشواره‌ها، گوشواره دست‌ساز هم طرف‌دار زیادی دارد. می‌توانید خودتان ساختن آنها را یاد بگیرید یا از بازار (و به‌شکل آنلاین) تهیه کنید و به عنوان کادو برای نوجوان دختر انتخاب کنید.

8.ساعت :

یکی از بهترین هدایا برای کسانی دوسشان داریم بدون شک ساعت است. ساعت ها دنیای بزرگ و عجیبی دارند و میتوان گفت همانند عطرها هر کدامشان بیانگر نوع شخصیت صاحب آن است. یکی از ویژگی های ساعت به عنوان هدیه این است که وقت طرفتان برای تماشای زمان به این هدیه تان نگاه میکند، یاد شما خواهد افتاد. دختران معمولا از ساعت های ظریف، ساده، با رنگ های مختلف خوششان می آید. البته وقتی میخواهید ساعت به عنوان هدیه تهیه کنید با طیف گسترده ای از ساعت ها روبرو خواهید شد که شاید به توان آنها را در سه بخش رسمی، اسپورت و هوشمند تقسیم کرد.

9.هندزفری بی سیم :

یکی از بهترین کادوهای مدرن که میتوانید به دختر مورد نظرتان هدیه بدهید هندزفری بی سیم بلوتوثی است. این هندزفری های محبوب که جای خالی شان در کنار گوشی های هوشمند حس می شود، میتواند به عنوان یک هدیه عالی و کاربردی طرفتان سوپرایز کند. تا هر زمان با آن موزیک گوش میدهد، یاد شما را در ذهن و قبلش تازه کند. پس اگر طرفتان اهل استفاده از گوشی هوشمند و موزیک گوش دادن با هندفزی باسیم هست و هنوز هندزفری بی سیم تهیه نکرده، فرصت را از دست ندهید. چون یکی از بهترین هدیه برای آن، یک هندزفری بی سیم بلوتوثی عالی است. یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دختر .

 

10.مونوپاد:

این یک واقعیت اثبات شده است که دخترها ( البته نه همه) عکس گرفتن به‌خصوص سلفی گرفتن را دوست دارند. پس مونوپاد می‌تواند یک هدیه تولد جالب و کاربردی برای این دسته از دخترها باشد تا به راحتی بتوانند در زاویه‌های مختلف از خودشان عکس بگیرند.

 

11.کلکسیون لاک ناخن:

این یک کادوی تولد لذت بخش برای دختران نوجوانی که عاشق لاک زدن و دیزاین ناخن‌هایشان هستند خواهد بود.

 

12.مجموعه کامل لوازم آرایشی:

هر دختری نیاز به تعریف و تمجید از ظاهر و چهره‌اش دارد. آرایش می‌تواند به زیبایی او اضافه کند و او را ظریف‌تر جلوه دهد. بنابراین لوازم آرایش هم یکی دیگر از هدایای مناسب برای تولد دخترهای جوان و نوجوان است. یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دختر .

 

13.بابلیس (دستگاه حالت دهنده مو):

یک ویژگی مشترک که بین همه دخترها وجود دارد این است که همه آن‌ها توجه خاصی به موهای خود دارند. اکثر دخترهایی که موهای لخت دارند دوست دارند که موهایشان را فر کنند و در عوض آن‌هایی که موهای فر دارند به دنبال راهی برای لخت کردن موهای خود هستند.دستگاه حالت دهنده مو می‌تواند بهترین کادوی تولد برای اکثر دخترها باشد که به آن‌ها اجازه می‌دهد به‌راحتی موهایشان را حالت دهند.

14.کوله پشتی: 

تقریباً اکثر دخترهای نوجوان برای رفتن به مدرسه یا کلاس‌های آموزشی دیگر، از کوله پشتی برای حمل وسایلشان استفاده می‌کنند. بنابراین می‌شود گفت که کوله پشتی نیز جزء هدایای مناسب برای دختران در مقطع سنی نوجوانی است.

15.عطر و ادکلن:

همه دخترخانم‌ها علاوه بر این که به ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند؛ دوست دارند که همیشه بوی خوبی داشته باشند. بنابراین عطر با رایحه مورد علاقه شان یک هدیه تولد خیلی مناسب برای آن‌هاست. یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دختر .

 

16.قاب تلفن همراه:

گارد تلفن هم از آن دسته کادوهایی است که برای همه دختران در همه سنین مناسب است.

17.پازل سفارشی:

یک ایده عالی برای کادو تولد دخترانه، طراحی یک پازل سفارشی از یکی از عکس‌های او و دوستانش و یا یکی از عکس‌های خنده دار و خاطره انگیز از دوران کودکی‌اش است.

18.جعبه زیورآلات موزیکال:

تقریباً بیشتر دختران به زیورآلات و یا حتی بدلیجات علاقه زیادی دارند با توجه به این ممکن است که زیورآلات زیادی هم در اختیار داشته باشند. بنابراین یک جعبه جواهرات موزیکال می‌تواند هدیه تولد دخترانه مناسبی برای آن‌ها باشد که جواهراتشان را در آن نگهداری کنند.

19. کفش و لباس:

مناسب‌ترین هدیه تولدی که می‌شود برای هر دختری و در هر سن و سالی گرفت لباس است. اما از آنجاییکه خریدن لباس برای دختر‌ها و خانم‌ها کمی مشکل است؛ بهتر است که از قبل از سلیقه آن‌ها آگاه شوید و یا در صورت امکان با خودشان به خرید بروید و لباس یا کفش موردنظرشان را به عنوان هدیه تولد برایشان بخرید. یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دختر .

20.ماگ جادویی:

اگر به دنبال یک هدیه تولد سرگرم کننده و متفاوت برای دختر موردنظرتان هستید؛ ماگ‌ جادویی می‌تواند ایده خوب و جالبی برایتان باشد. این مدل ماگ نسبت به حرارت حساس است و وقتی که درون آن نوشیدنی داغ مثل چایی، قهوه و … ریخته شود رنگ و طرح آن عوض می‌شود؛ و وقتی که سرد می‌شود دوباره به حالت اول باز می‌گردد. یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دختر .

21.دستبند الهام بخش:

به‌عنوان کادوی تولد یک دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده حک شده بر روی آن به همسر، خواهر یا دختر خود هدیه دهید. این دستبند نه تنها برای مچ دست ظریف او مناسب است بلکه باعث تشویق او به جنگیدن در هنگام بروز مشکلات نیز می‌شود. با این هدیه به او اطمینان می‌دهید که از حمایت بی قید و شرط شما برخوردار است و همچنین به او القا می‌کنید که به خودش اطمینان داشته باشد.

22.عروسک‌های پشمالوی بزرگ:

اکثر دختر خانم‌ها (نه همه) علاقه شدیدی به عروسک‌های پشمالو دارند. برای این دسته از دخترها هیچ هدیه گران قیمتی در جهان وجود ندارد که بتواند به اندازه این عروسک‌ها احساساتشان را تحریک کند. اگر دختری هم که شما می‌خواهید برایش کادوی تولد بخرید علاقه‌ مند به عروسک هست مطمئناً یک خرس یا هر عروسک پشمالوی بزرگ دیگر او را هیجان زده خواهد کرد.

بازدیدها: 182

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *