ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

ایده هدیه روز معلم

ایده هدیه روز معلم

ایده هدیه روز معلم :

12 اردیبهشت به نام معلم های عزیز و مهربان نامگذاری شده و انتخاب هدیه روز معلم از کارهای فوق العاده شیرین و دوست داشتنی است، که برای همه ما اهمیت خیلی زیادی دارد. همه دوست داریم به پاس قدردانی از زحمات معلم ها و استادهای گرامی مان هدیه ایی تقدیمشان کنیم. پس باید برای انتخاب کادو روز معلم دقت زیادی داشته باشیم. اما بسیاری از ما در انتخاب این کادو دچار سردرگمی می شویم. و نمیدانیم کدامین هدیه می تواند اندکی قدرشناسی ما را به معلممان نشان دهد.

 

معمولا در روز معلم سه گروه برای معلمان هدیه می خرند.
  • گروه اول : خانواده و دوستان معلم
  • گروه دوم : شاگردان معلم
  • گروه سوم : همکاران و مدیران مجموعه های آموزشی

 

معلم ها و اساتید به خاطر بزرگواری و منشی که در شخصیت والای خود دارند؛ همیشه می گویند که بهترین هدیه برای ما این است که شاگردانمان خوب یاد بگیرند. البته این صحبت معلم ها نباید شمارا از خریدن هدیه منصرف کند. مطمئن باشید هدیه ی مادی هم بدهید آن ها خوشحال می شوند.

اگر شما یکی از این سه گروه هستید حتما این نوشته را تا انتها بخوانید ما پیشنهادهایی برای هدیه ی روز معلم داریم. امیدواریم بتوانید بهترین هدیه ی روز معلم را به این عزیزان تقدیم کنید. ما لیستی از بهترین هدایایی که می توانید تهیه کنید را در این بخش از کادو بلد آماده کرده ایم تا از بین آنها بهترین را انتخاب کنید و تقدیم معلم خود نمایید.

ایده هدیه روز معلم

قرآن یا مفاتیح :

هدیه قرآن و مفاتیح می تواند بهترین هدیه برای روز معلم و تشکر از او باشد زیرا این هدیه تا سالها نزد معلم خواهدماند و او با خواندن آن به یاد دانش آموز خود خواهد افتاد و برای خوشبختی اش دعا می کند.

لوازمی که خاص خود معلم باشد :

برخی از افراد به چیزهایی خاصی علاقه دارند. مثلا ممکن است یک مربی ورزشی به پیراهن ورزشی علاقه ای بسیار داشته باشد. این شما هستید که باید سلیقه ی خاص معلم خود را تشخیص بدهید و برایش بهترین هدیه روز معلم را تهیه کنید.

ست روان نویس و خودکار :

این هدیه میتواند برای یک معلم هدیه ارزشمند و مناسبی باشد . شما می توانید انواع ست روان نویس و خودکار را در بازار بیابید و برای روز معلم با هر توان مالی که دارید بخرید و خاطرتان را با این هدیه در ذهن او ماندگار سازید.

عطر و ادوکلن :

عطر به عنوان یک هدیه ی مرسوم ، شیک و کم حجم هدیه ی قابل قبولی است ولی ریسک زیادی دارد. اگر قصد خرید عطر را دارید یک سری به بخش فروشگاه عطر ما بزنید تا با راهنمایی اعضای تیم ما بهترین عطر را انتخاب کنید . (عطر و ادکلن های کادو بلد)

لوازم التدریس :

لوازم التدریس مانند خودکار ، سررسید و … می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه ی روز معلم باشند. (خرید لوازم التحریر از کادوبلد )

اتوی موو یا لوازم برقی :

از لوازم برقی زیبایی مانند اتوی مو ، سشوار و یا بابلیس نیز می توانند هدیه منحصر بفرد و غیرمنتظره برای معلمتان باشند.

گل:

گل هدیه ای است که همه با دریافت آن به وجد می آیند. ولی چقدر خوب است که همراه با یک شاخه ی گل هدیه ی دیگر نیز تقدیم معلم ها کنیم.

ایده هدیه روز معلم

پاوربانک:

بسیاری از معلمین جوان به لوازم دیجیتال علاقه مند هستند. پاور بانک بعنوان هدیه روز معلم هدیه ای متفاوت است.

آثار هنری ، لوازم تزئینی و صنایع دستی:

آثار هنری هم می تواند گزینه ی خوبی باشد به خصوص برای معلم های خانم ، البته خرید آثار هنری فاخر نیازمند هزینه ی بسیار زیاد است که همه نمی توانند بپردازند. آثار هنری اگر کار خودتان باشد ارزش فوق العاده ای برای معلم تان دارد.

ظروف میناکاری:

اگر می خواهید برای معلم اهل هنرتان که به هنرهای سنتی و دستی علاقه مند است هدیه تهیه کنید ظروف مینا کاری بهترین انتخاب است.

کیف پول یا کیف موبایل:

یک هدیه مناسب و مورد نیاز برای همه افراد کیف پول یا کیف موبایل است . شما می توانید برای روز معلم نیز این لوازم را تهیه کنید و یا یک کیف دستی کوچکی به معلم خود هدیه کنید او را خوشحال کند.

عطر:

عطرها هدیه مناسبی برای اکثر افراد هستند ، عطر ها بوهای بسیار متنوع و بسته بندی شکیلی دارند اگر می خواهید به معلمتان هدیه کوچکی بدهید ما به شما عطر را پیشنهاد می کنیم زیرا مطابق هر سلیقه ای است تا همیشه با شنیدن بوی عطری که برایش خریدید یاد شما بیفتد.

شال و روسری:

شال و روسری در انواع رنگ ها و قیمت ها وجود دارد و به راحتی می توان آن را به عنوان هدیه روز معلم داد اما بهتر ست هنگام خرید شال یا روسری برای معلمتان به سن و سال او نیز توجه کنید.

کتاب:

کتاب خوب بهترین هدیه ی ممکن برای روز معلم است. هدیه دادن کتاب چند فایده برای شما دارد

نشان دهنده ی شخصیت و جایگاه اجتماعی بالای شماست. چون معمولا انسان های فرهیخته به یکدیگر کتاب هدیه می دهند

تابلو:

این روزها به مناسبت روز معلم تابلوهای زیبایی در بازار وجود دارد که روی آنها جملات یا شعری با خط زیبا نوشته شده است .این کادو می تواند برای روز معلم زیبا و به یاد ماندنی باشد.

لیوان های سرامیکی:

لیوان های سرامیکی در رنگ ها و نقش های زیادی و در قیمت های مناسبی در بازار وجود دارند . شما می توانید طبق سلیقه تان یک لیوان سرامیکی خریده و به معلم خود هدیه کنید .

ایده هدیه روز معلم

ایده هدیه روز معلم

هدایای دست ساز:

هدایای دست ساز که خودتان با زحمت و دستان خود درست کرده اید می تواند بهترین هدیه روز معلم باشد زیرا او در خواهد یافت که شما چقدر برای او ارزش قائلید و او را دوست دارید.

یک پیشنهاد برای هدیه روز معلم :

شما می توانید برای قدر دانی از معلم خود با دوستان خود مقدار معینی پول روی هم بگذارید و یک هدیه گرانبها و نفیس برای معلمتان تهیه کنید.

بازدیدها: 651

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *