ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

کیف اداری چرم، بهترین هدیه برای آقایان

کیف اداری چرم برای هدیه روز مرد

کیف اداری چرم، بهترین هدیه برای آقایان:

 

اغلب برای هدیه تولد آقایان خانواده‌ها دچار سردرگمی می‌شوند و دست آخر به خرید هدایایی رو می‌آورند که معمولا کاربرد مفید و خاصی ندارند و بدون استفاده باقی می‌مانند. در مقاله های قبلی ما برای شما یک لیست از بهترین هدیه ها برای آقایان به عنوان هدیه روز پدر یا همان روز مرد تهیه کردیم . حال قصد داریم که به چند مورد از آنها به صورت تخصصی تر بپردازیم در این مقاله قصد داریم  کیف اداری را برای آقایان بررسی کنیم تا اگر قرار است به یک آقا کیف چرم اداری هدیه بدهید بدانید چگونه تهیه کنید.

کیف اداری چرم برای هدیه روز مرد

کیف های اداری:

    که با نام های مختلفی از جمله کیف دستی، کیف رسمی، کیف دانشگاهی، کیف دانشجویی، کیف سامسونت، کیف دیپلمات و … شناخته می شوند، جزء کیف هایی هستند که به دلیل ابعاد بزرگ و فضای کافی، برای نگهداری وسایل همراه روزانه، وسایل کاری، وسایل دانشگاهی و …  بسیار مناسب و کاربردی هستند. در واقع داشتن محفظه های بزرگ و جیب هایی داخلی و خارجی به این نوع کیف کمک می کند تمامی وسایل کوچک و بزرگ افراد را ساماندهی کنند.

 

نوع حمل:

نوع حمل دستی و دوشی آن نیز بر محبوبیت کارهای اداری افزوده است. این کاربردهای زیاد باعث شده به طور معمول هر فردی معمولاً یک یا چند مورد کیف اداری شخصی داشته باشد.به لحاظ سبک، کیف های اداری غالباً برای کسانی که طرفدار استایل کلاسیک هستند اولویت دارتر است، هرچند به ندرت موارد اداری برای سایر سلیقه ها هم تولید می شوند.کیف های اداری معمولا از جنس برزنت، چرم، پلاستیک و حتی چوب (مدل سامسونت) و … ساخته می شوند.

در این میان کیف های اداری چرمی (در دو گروه چرم طبیعی و صنعتی) بسیار چشم نواز بوده و معمولاً توسط مخاطبان اولویت داده می شوند.کیف های اداری از جنس چرم طبیعی، تکمیل کننده یک استایل رسمی برای مدیران، کارمندان، اساتید، دانشجویان و افراد با سلیقه کلاسیک است، که اکثریت افراد در هر زمینه شغلی و تحصیلی در رده های سنی مختلف از آن بهره می برند.علاوه بر این گاهی افرادی به واسطه ویژگی ها و فرهنگ محیط کاری خود یا شخصیت و اعتباری که می خواهند داشته باشند از کیف های اداری چرم استفاده می کنند. به ویژه کارمندان و دانشجویان بیشترین طرفداران کیف های اداری هستند، که گنجایش لپ تاپ را هم داشته باشد. بر این اساس تقریبا تمام کارمندان از کیف های رسمی و اداری استفاه می کنند. این نوع از کیف ها با لباس های رسمی و حتی اسپرت قابل ست شدن هستند.

کیف اداری چرم برای هدیه روز مرد

نکات مهم در خرید کیف اداری

اگر کیفیت  هدیه روز مرد خیلی برای شما اهمیت دارد حتما به این نکات دقت کنید. خرید کیف اداری مستلزم توجه به نکات خاصی است که در زیر به طور خلاصه بیان شده‏اند:

  • کیفیت مواد اولیه

    کیف اداری مردانه و زنانه از جنس های مختلفی ساخته می شوند،. که از مهمترین آن ها می توان به دو گروه اصلی کیف اداری برزنتی و کیف اداری چرمی اشاره نمود. در هر دو حالت ساختار پارچه یا مرغوبیت چرم استفاده شده در ساخت کیف،.به عنوان مهمترین عامل مؤثر بر قیمت و کیفیت محصول نهایی درنظر گرفته می شوند، که بایستی در خرید لحاظ گردد.

 

  • کیفیت آستر داخلی:

    از مهمترین خصوصیات کیف اداری، نوع آستر داخلی استفاده شده،.درجه سختی و نرمی آستر، جنس و مرغوبیت آستر و … است. به طور کلی آستر داخلی می تواند از چرم طبیعی، چرم اشبالت، پارچه، مقوا و … باشد. که در هر حالت کیفیت آستر تعیین کننده بوده و میزان مرغوبیت آن دوام و ماندگاری محصول در بلندمدت را به همراه خواهد آورد.

 

  • کیفیت یراق آلات:

    یکی دیگر از موضوعات مهم در کیف اداری.، میزان کیفیت یراق آلات، زیپ‌ها، اتصالات فلزی یا پلاستیکی، قفل‌ها، دسته، اتصالات بند دوشی، سگک‌ها و حلقه‌های فلزی و…. آن است. طبعاً استفاده از یراقی که همخوان با بدنه بوده و دارای کیفیت بالایی است، از خرابی محصول در زمان کوتاه (بدلیل استفاده مداوم و مستقیم) جلوگیری کرده. و مهم تر اینکه استفاده از یراق آلات خوش ساخت، زیبایی خاصی به محصول نهایی خواهد بخشید.

 

  • کیفیت دوخت:

    دوخت کیفی که صاف، یکنواخت، ریز و بدون نخ اضافه باشد باکیفیت تر است. معمولاً دوخت کیف، به ویژه کیف های چرمی به دو صورت دستی و ماشینی انجام می گیرد. که دوقت ماشینی دقیق تر و منظم تر بوده و خروجی بهتری را به دست می دهد. اما در برخی محصولات که شمایل سنتی و هنری دارند استفاده از دوخت دستی مرسوم است. کیفیت دوخت روی حسی که محصول نهایی برای مخاطب فراهم می آورد بسیار تاثیرگذار است.

 

  • طراحی و بخش بندی:

این موضوع بیشتر به نیاز و سلیقه مخاطب بر میگیرد و اینکه چقدر خواسته مشتریان در طراحی لحاظ شده است. برای مثال با توجه به نیاز و حجم ملزومات مورد استفاده، دقت            در تعداد و سایز جیب های داخلی و فضاهای جداکننده درون کیف اداری بسیار حائز اهمیت است. از طرف دیگر توجه به زیبایی محصول و مشتری پسند بودن طراحی آن می                تواند بسیار تعیین کننده باشد.

 

  • رنگ بندی:

    زیبایی و تنوع در رنگ معیار مهمی در خرید کیف است. سه رنگ مشکی، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن معمول‌ترین رنگ‌ها برای کیف اداری هستند. مشکی و قهوه‌ای تیره رسمی‌تر و قهوه‌ای روشن هم برای محیط‌های غیررسمی‌ و با جو دوستانه‌تر مناسب‌تر است.  رنگ‌های دیگری مثل سبز، زرشکی و… هم در بین رنگ‌های استفاده شده در این این نوع کیف دیده می‌شود که رنگ‌های تازه‌تر و جسورانه‌تری هستند.

کیف اداری چرم برای هدیه روز مرد

انواع کیف اداری :

 

  • کیف اداری چرم مردانه: مدل های کیف چرمی ادارای مردانه در بازار محصولات چرمی، با نام های کیف چرم اداری مردانه، کیف چرمی دستی بزرگ، کیف چرم دیپلمات، کیف چرمی مهندسی، کیف مردانه چرم، کیف چرمی مردانه، کیف اداری چرمی، کیف چرم اداری، کیف چرم دست دوز، کیف دستی چرم، کیف چرم مردانه، کیف مردانه اداری چرمی و حتی کیف چرم شناخته می شوند. این نوع کیف ها برای آقایان در امور تحصیلی، امور کاری، موضوعات روزمره، امور تحقیقاتی و … کاربرد داشته و به استایل مردانه رسمیت خاصی می بخشد. کیف های چرم مردانه معمولاً از چرم گاوی با ضخامت بیشتری نسبت به نمونه زنانه ساخته شده . تا حدی ابعاد بزرگتری دارند. آقایان برای حمل لپ تاپ، کتاب و جزوه، لوازم تحریر، مدارک شناسایی و حتی کیف پول خود از کیف اداری استفاده می کنند. با در نظرگرفتن تمام این نکات شما میتوانید بهترین کیف اداری چرم برای هدیه روز مرد را تهیه کنید .

 

بازدیدها: 326

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *