ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

یک لیست 15 تایی از بهترین ایده ها برای خرید یک کادوی مردانه شیک. تهیه کردن هدیه برای آقایان همیشه از سخت بوده است خصوصا اگر هدیه ای که تهیه میکنید برای ولنتاین باشد. برخلاف هدیه دیگر جشن‌ها  یک هدیه کاربردی نیست و بیشتر جنبه فانتزی و یادگاری دارد البته این بستگی به هنر و ذوق شما دارد که چقدر این هدیه را بهتر انتخاب کنید.

معمولا آقایان با یک هدیه ساده آماده (۹۰٪ آقایان) سروته ماجرا را خم می‌آورند و برعکس خانم‌های عزیز دوست دارند که بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان را تهیه کنند. معمولا کادوی ولنتاین به قلب قرمز مخملی، گل و عروسک خرسی خلاصه می‌شود. اما ترجیحا چنین چیزی به یک پسر به عنوان کادو ولنتاین برای پسر هدیه ندهید.

ولی برای همسر یا نامزد یا دوستمان چه چیزی بخریم؟ توصیه می کنم اگر دنبال چند پیشنهاد جذاب هدیه برای آقایان هستید این مقاله رو تا آخر بخونید.

 

شماره 1 : دوربین عکاسی

دوست شما عاشق عکاسی است؟؟ پس نیاز به گفتن ندارد که چقدر این کادو میتواند بر‌ای او دلچسب و کاربردی باشد .شاید اگر مخاطب شما از قبل دوربین داشته ، میتوانید یکی از لنزهایی که مدتهاست میخواهد بخرد را برایش به عنوان کادو ولنتاین تهیه کنید و هدیه بدهید.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

 

شماره 2 : ادوات موسیقی

اگر شخص مورد نظر شما عاشق موسیقی است یا رویای نواختن یک ساز را در سر دارد میتوانید به این رویایش رنگ واقعیت بزنید و برایش سازی را که دوست دارد تهیه کنید این هدیه انگیزه ای میشود تا برای نواختن این ساز آموزش ببیند و به آرزویش برسد.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 3 : عطر

یکی از بهترین پیشنهاد کادو ولنتاین برای پسر عطر است که جز پیشنهادات ویژه حساب میشه! از قدرت بو و عطر ها که حس عاشقانه را تحریک میکند به هیچ وجه غافل نشوید! البته این نکته را در نظر بگیرید که معمولا بهتر است عطر و ادکلن را به تنهایی به عنوان هدیه ولنتاین ندهید و در کنارش از کادو های دیگر هم استفاده کنید.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

 

شماره 4 : ست کروات و پاپیون و دگمه سر آستین 

این هدیه خیلی شیک و خاص برای افرادی است که از این اکسسوریها استفاده میکنند. حتما دقت داشته باشید که شخص مخاطب شما اهل زدن پاپیون یا بستن کروات است یا نه. البته 90 درصد آقایان این موارد را می‌پسندند.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 5 : ساعت مچی کلاسیک

یکی از گزینه هایی که هر خانم در هر مناسبت برای خرید کادو ولنتاین به ذهنش می رسد، ساعت مچی است. ساعت مچی های زیادی با قیمت و مدل های مختلفی در بازار هستند که پیشنهاد ما به شما خرید ساعت مچی کلاسیک است.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 6 : کیف چرم اداری 

بهترین گزینه برای آقایانی که کار های اداری دارند و یا حتی دانشجو هستند کیف های اداری است که میتوانند تمام کاغذ ها و مدارک خود و همچنین لپ تاپ خود را در آن جای دهند.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 7 : قمقمه جیبی

کمتر پک و ست هدیه ای را می توان یافت که هم برای هدیه به آقایان و هم خانم ها مناسب باشد.
اما ست های قمقمه دار از این نوع هدیه ها بشمار می روند.
می توان بدون در نظر گرفتن جنسیت و یا تاحدودی سن و سال بعنوان کادو ولنتاین تهیه نمود.

 

شماره 8 : دستبند چرم با پلاک طلا

دستبند هم بهترین هدیه ولنتاین برای پسر ها است که بهتر است در کنار کادو های دیگر آن را به عشقتان هدیه دهید. دستبندهای نقره و طلا با قیمت مناسب را در قسمت زیورآلات میتونین مشاهده کنین.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 9 : کتاب 

شاید آقایون به اندازه خانم ها به کتاب بخصوص از نوع رمان علاقه ای نداشته باشند ، اما مطمئناً وقتی کتابی توی زمینه های مورد علاقشون مثل نجوم ، فلسفه ، تاریخ باشه از خوندنش لذت خواهند برد.

کادو ولنتاینکادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟ برای پسر چی بخرم ؟

 

شماره 10 : فندک

شما می توانید انتخاب های متعددی را برای هدیه دادن پیش روی خود داشته باشید!
یکی از این انتخاب ها می تواند یک فندک اصل زیبا و در خور شخصیت طرف مقابل شما باشد.
توجه داسته باشید که  فندک فقط برای افراد سیگاری نمی باشد و می تواند وسیله ای کاربردی برای شما در هر شرایطی باشد.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 11 : اسپیکر

در زمانی زندگی میکنیم گوش دادن به موسیقی و نوآ جز برنامه روزانه غالب مردم شده ، یکی از بهترین راه ها بر‌ای گوش دادن به موسیقی استفاده از اسپیکر های بلوتوثی همراه هست ، که در هر مکانی لذتگوش دادن موسیقی رو به شما و همراهانتون هدیه میکند .برند JPL یکی از بهترین گزینه هاست .

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 12 :کنسول های بازی

اگر نمی دانید که کادو ولنتاین برای پسر چی بخرید ما به شما پیشنهاد می کنیم به خرید کنسول های بازی فکر کنید حتما شما هم این جمله را شنیده اید که مردها دیر بزرگ می شوند ،برای همین پیشنهاد ما به شما برای خرید کادو ولنتاین برای پسر خرید کنسول های بازی مانند پلی استیشن است.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 13 : هدفون

هدفون هم یکی از کادوهای مورد علاقه ی هر آقایی است. همچنین اگر میخواهید هزینه ی بیشتری بکنید پیشنهاد ما به شما ایرفون ها می باشد.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 14 :عینک آفتابی

عینک آفتابی جزء هدیه های خوب بر‌ای آقایان میباشد که با کمی سلیقه به خرج دادن و دانستن سلیقه عشقتان می تواند یک هدیه مناسب و جذاب به حساب بیاید.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 15 : تخته نرد 

یک کادو سرگرم کننده بر‌ای آقایونی که اهل بازی هستند. تخت نرد جز محبوب ترین بازی های فکری جهان هست و در نتیجه پسر ها و مرد های زیادی عاشق بازی کردن با تخت نرد هستند .

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

 

شماره 16 : کوله پشتی 

آیا عشق شما اهل سفر و مسافرت یا کوهنوردی است؟ اگر جواب بله هست کوله پشتی یکی از بهترین هدیه هایی هست که میتونین بهش تقدیم کنین تا در هر مکانی که میرود یادی از شما در کنارش باشد .

 

شماره 17 : تابلو دیواری 

برای مثال میتوانید از مدل تابلو آسمان تهیه کنید . خاص ترین هدیه ای است که میتوانید به کسانی که دوستشان دارین تقدیم کنید. در تابلو آسمان وضعیت دقیق ستارگان را در زمان و مکان خاص شما را روی تابلو آسمان به تصویر می کشیم . موقعیت زمین نسبت به ستاره ها مدام در حال تغییراست.
کادوبلد تابلو نقشه آسمان را که موقعیت ستارگان آسمان را بر اساس زمان و مکان خاص انتخابی شما به تصویر می کشد ، طراحی می کند. محل و تاریخ اتفاقات مهم زندگی خود را با ما در میان بگذارید تا آسمان آن روز را در قالب پوستری زیبا برایتان طراحی کنیم. هدیه‌ای مناسب برای ثبت لحظات مهم، مانند تولد، سالگرد و … جمله نوشته شده روی تابلو نیز به انتخاب شما قابل تغییر است.

تابلوی ستاره ها یا تابلو استار مپ (map star) می تواند هدیه‌ای مناسب برای تولد، سالگرد ازدواج و یا دیگر رویدادهای مهم زندگی شما باشد. البته این تابلو ها مدل های دیگری هم دارد که میتوانید در فروشگاه ما از آنها دیدن کنید.

 

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 18 : کیف ته سیگاری 

برای آقایانی که اهل سیگار کشیدن هستند میتوانید از این گزینه استفاده کنید چرا که خیلی بهتر است این کیف ها به جای پاکت سیگار استفاده شود. کیف ته سیگاری انواع مختلفی دارد. میتوانید از کیف‌های ته‌سیگاری کادوبلد بازدید کنید.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 19 : کیف پول و کمربند

از آنجا که آقایان به جای کیف دستی بیشتر از کیف پول خود استفاده می‌کنند، معمولا سالی یک بار باید کیف پول جدیدی بخرند. اگر می‌خواهید یکی از شیک‌ترین و لاکچری‌ترین کادوی روز ولنتاین را به او هدیه دهید،‌ پس کیف پول چرمی و باکیفیتی خریداری کنید. کمربند هم درست مثل کیف پول، یکی از ابزاری است که مردها بیشتر عمر خود را با آن سروکله می‌زنند. پس خرید یک کمربند زیبا هم می‌تواند حسابی خوشحالشان کند.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 20 : ماشین ریش تراش و ماشین اصلاح سر

به جرأت می‌توان گفت که ماشین‌ ریش تراش «که از آن برای تراشیدن ریش صورت و حتی مو سر!» استفاده می‌شود، یکی از محبوب‌ترین وسایل آقایان به شمار می‌رود. بنابراین در صورتی که تمایل دارید همسر خود را خوشحال کنید، به او یک ماشین ریش تراش جدید و با کیفیت هدیه دهید. سعی کنید ماشینی تهیه کنید که واقعا پرتوان باشد و مرد شما را تا سال‌ها از خرید ماشین ریش تراش جدید، معاف سازد.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 21 : ست بهداشتی

ست بهداشتی برای آقایانی که به پوست و زیبایی و سلامت خود اهمیت میدهند و خیلی مناسب است . ما ست محصولات نیوآ را به شما پیشنهاد میدهیم که میتوانید در فروشکاه کادوبلد این ست را مشاهده کنید.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 22 : مچ بند هوشمند

مدل مچ بند پیشنهادی ساخت شرکت شیاومی است. چیزی که این مچ بند را خاص می‌کند طراحی شیک و جذاب آن است. این مچ بند هم برای خانم ها و هم برای آقایان کاربرد دارد. برای هر روش می‌توانید بند‌های مختلفی با طرح‌های مختلفی تهیه کنید. این مچ بند را می‌توانید با هر رنگ و لباسی که می‌خواهید آن را ست کنید.

 

شماره 23 : شارژر همراه (پاوربانک)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در سفر یا حتی در محل کار، مترو و یا شاید مواردی که استفاده از تلفن همراه برایتان مهم بوده باطری گوشی تمام شود و گوشیتان خاموش شود. اگر این مشکل برایتان پیش آمده اهمیت داشتن یک پاوربانک برایتان روشن خواهد شد. برای دوستتان یک شارژر همراه بگیرید و با این هدیه کاربردی او را خوشحال کنید.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 24 : ست لباسهای ورزشی 

برای آقایانی که به شدت اهل باشگاه رفتن و ورزش کردن هستند این مورد یکی از کاربردی ترین هدیه هایی است که میتوانید به عنوان کادو ولنتاین برای آقایان در نظر بگیرید. از گزینه های تی شرت و شلوارک و گرفته تا ساک ورزشی و هر آنچه که مربوط به ورزش میشود.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

 

شماره 25 : هدفون بی‌سیم شیائومی مدل GT1 Pro 

ازجمله سایر لوازم دیجیتالی که می‌توانید در همین رنج قیمتی 500.000 تومان مدنظر داشته باشید، هدفون بی‌سیم شیائومی است. هدفون بی‌سیم شیائومی مدل GT1 Pro جزو پرفروش‌ترین‌های این روزهاست که با اتصال بولوتوث کار می‌کند. البته، ازجمله ویژگی‌های درخور توجه این محصول می‌توان به دارابودن فناوری کاهش نویز و افزایش کیفیت وضوح صدا اشاره کرد. طراحی ارگونومیکی هم دارد و به‌خوبی داخل گوش می‌نشیند. ضمن اینکه ضدعرق و مناسب استفاده حین فعالیت‌های ورزشی است.

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 26 : ست رومیزی اداری 

برای آقایانی که دارای دفتر کار یا بهتر بگوییم یک میز اختصاصی در محل کار برای خودشان هستند این مورد خیلی شیک و خاص است. ست های رو میزی از جنس چرم مصنوعی واقعا زیبا هستند. این ست ها شامل زیر لپتاپی، جای تقویم ، جای دستمال کاغذی، جای کاغذ، جا مدادی، ساعت رو میزی و جای پاکت نامه هستند.

شماره 27 : ماگ 

خوراک پسر های دانشجو . مناسب برای آقایانی که در روز نوشیدنی زیاد مصرف میکنند. از ماگ های فروشگاه ما دیدن کنید .

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

 

شماره 28 : روان نویس 

یک هدیه خاص و شیک برای افرادی که مدام در حال نوشتن هستند .

 

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 29 : اکسسوری موبایل

این مورد هم نیازی به گفتن ندارد. مواردی مثل قاب گوشی، هندزفری یا ایرپاد، شارژر، فلش مموری های او تی جی و …

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

شماره 30 : اکسسوری لپتاپ 

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم ؟

 

بازدیدها: 655

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *