تولد, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

بهترین هدیه برای آقایان چیست؟

بهترین کادو برای مردان

بهترین هدیه های برای آقایان کدامند ؟ 

همه به خوبی این را می‌دانیم که تهیه یک هدیه مناسب برای مردان زندگی‌مان اصلا کار راحتی نیست اما با این حال یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا، کادو گرفتن و هدیه دادن است که حتما در نظر اول بسیار کار ساده ای به نظر می‌رسد اما وقتی به عمق داستان دقت می‌کنیم، می‌بینیم یکی از کارهای سخت و پیچیده است، ممکن است همسر شما فردی باشد که بیشتر وسایلی که می‌خواهد را برای خودش قبلا تهیه کرده است یا مثلا فرد خاص پسندی است. بسیاری از زنان با هدیه‌هایی مانند گل، جواهرات و حتی شکلات هم خوشحال می‌شوند، اما در بیشتر مواقع پیدا کردن هدیه‌ای که بتواند یک مرد را به همان اندازه خوشحال کند و به وجد بیاورد، مشکل است. بیشتر خانم‌هایی که جوراب و لباس زیر را بهترین هدیه برای آقایان می‌دانند، عموما بهانه‌شان این است که «انتخاب هدیه برای آقایان سخت است» در درجه اول این را باید بدانید که خرید هدیه برای آقایان مخصوصا اگر مرد مهم زندگی‌تان باشد نباید آن را تا دقیقه‌های آخر به تعویق بیاندازید و از مدته ها قبل باید به فکر باشید یکی از شایع‌ترین اشتباهات این است که خانم‌ها وقتی به هدیه برای آقایان فکر می‌کنند، معمولا از زاویه‌ی دید خودشان در مورد آن هدیه فکر می‌کنند. درست است که وجه اشتراک زیادی بین نگاه آقایان و خانم‌ها نسبت به هدیه وجود دارند، اما بسیاری از معیارهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با جنسیت هم هستند که بر نحوه‌ی دادن و گرفتن هدیه تأثیر می‌گذارند. لباس، کفش،‌ لوازم چرمی، و ابزارک‌های حرفه‌ای وسایلی هستند که همیشه در صدر لیست هدیه برای آقایان است. اما بیاید به هدیه های خاص‌تر و جدیدتری بپردازیم که علاوه بر جذابیت بیشتر ، کاربرد بسیار زیادی برای طرف مقابل داشته و دست کم یکی از نیاز هایش را بر طرف کند. از این رو قصد داریم شما را برای خرید کادو تولد مردانه راهنمایی کنیم:

بهترین کادو برای آقایان

در هنگام انتخاب این نکات را در نظر داشته باشید:

  1. ببینید دوست دارد چه چیزی برای خودشن بخرد یا اخیرا در مورد چه چیزی احساس نیاز کرد است.
  2. مردان برخلاف زنان هدیه های کاربردی را بیشتر می‌پسندند.
  3. پسر ها خالی از احساس نیستند! گاهی کادوهای عاشقانه بدهید.

 

هدیه مناسب آقایان

حالا بپردازیم به مواردی که ما برای هدیه دادن به شما پیشنهاد می‌دهیم در واقع در این مقاله سعی کرده ایم با 10 پیشنهاد خاص برای هدیه دادن به آقایان کار شما را راحت تر کنیم.

1.مچ بند هوشمند

ساعت هوشمند

 

این هدیه مناسب افرادی است که خیلی به تیپ و ظاهر خود اهمیت می‌دهند. اگر با فردی سر و کار دارید که این مشخصه را دارد و همچنین خیلی اهل ورزش کردن و پیاده روی است این مچ بندها خیلی به کارشان می‌آید. این مچ بند ها علاوه بر ظاهر شیک و اسپرتی که دارند ویژگی های خوبی مثل نشان دادن ضربان قلب ، مسافت طی شده ، کالری سوزانده شده در روز و … را نشان دهد که خیلی برای آقایان کارمد است. از طرفی اگر فکر می‌کنید که تهیه این مچ بند ها خیلی هزینه بر است اشتباه می‌کنید چون این محصول با همه رنج قیمتی در بازار موجود است.  از برند شیاومی( از 200.000 تومان ) گرفته تا اپل واچ چند میلیونی…

2. کنسول بازی :

 

دیگه این روزها از شدت علاقه آقایان به بازی های رایانه ای با کنسول آن هم در هر سن و سالی خبر داریم، در این مورد هم درسته قیمتش کمی بالاست اما به این فکر کنید که تا سالیان سال می‌تواند آن را داشته باشد و از آن لذت ببرد. پیشنهاد ما این است اگر این هدیه را تهیه می‌کنید یک دسته اضافه تر بگیرید تا برای بازی اش یار داشته باشد و این هیجان را چند برابر کند همچنین حتما دقت کنید که این مورد برند های زیادی دارد که باید حتما به آن توجه کنید تا با خواسته طرف شما مغایرت نداشته باشد . برند های پیشنهادی ما سونی و مایکروسافت است.

3.  ماشین اصلاح :

هدیه برای آقایان

اگر قصد خرید لوازم شخصی را  دارید، پینهاد ما این مورد است. حتما دقت داشته باشید ماشین اصلاحی که تهیه می‌کنید دارای سری صورت شماره صفر تا بالاتر و سری اصلاح سر را داشته باشد چرا که باز هم کارایی مهم است. برای تهیه این محصول می‌توانید از برند هایی چون جیمی با رنج قیمت هایی از (150.000 تومان) گرفته تا فیلیپس، براون، پاناسونیک(4.000.000 تومان).

4.  لوازم کمپینگ:

بهترین هدیه برای مردان

سفر یکی از مهم ترین برنامه های بیشتر افراد در طول زندگی است. ماندن در طبیعت وسایل خاص خود را می‌خواهد. اگر برای فردی که عاشق سفر آن هم به صورت کمپینگ است قصد خرید هدیه دارید می‌توانید تجهیزات کمپینگ مثل کیسه خواب، چادر، زیرانداز، جی پی اس، اجاق سفری چاقو های چند منظوره، قمقمه و غیره را به آقایان اهل سفر هدیه دهید.

5.  پاور بانک یا هارد اکسترنال :

بهترین هدیه برای آقایان

یکی دیگر از کالا های بسیار پرکاربرد و اساسی برای آقایان پاوربانک یا هارد اکسترنال است، حتما همه افراد برای یکبار هم که شده در مکان هایی با مشکل کم بودن شارژ گوشی رو به رو شده اند، پاور بانک یکی از ب اساسیترین کالاهایی است که هر فرد باید آن را با خود به همراه داشته باشد. در رابطه با هارد اکسترنال هم باید گفت اگر طرف شما فردی است که فیلم زیاد میبید یا در زمینه طراحی، عکاسی یا به طور کلی محتوی زیادی را در سیستم خود نگه داری میکند و ار کمبود حافظه مینالند هارد اکسترنال بهترین گزینه برای این افراد است. حتما نیاز نیست به هارد های 2 و 3 ترا با قیمت بالا فکر کنید برند های خوبی با ظرفیت های 1ترا بایت مثل  Adata ، silicon power ، western و … است که از این میان مدل A80 با ظرفیت 2 ترابایت از مدل سیلیکون پاور بهترین انتخاب است. برای پاور بانک هم انتخاب هایی چون انکر و شیائومی و روموس دست شمارا باز گذاشته اند.

6.  دستگاه قهوه ساز :

 

بهترین هدیه برای آقایان

این مورد کمی خاص است، اگر شخصی که قرار است به او هدیه بدهید اهل زیاد کافه رفتن و نوشیدن قهوه باشد این محصول خیلی به کارش می‌آید چرا که گاهی او را برای رفتن به کافه آن هم برای یک شات اسپرسو بی نیاز میکند. پیشنهاد ما برای تهیه این محصول قهوه ساز های فیلیپس و نسپرسو و بایترون است که قیمت های خوبی دارند.

7.  ست اداری :

هدیه برای آقایان

این مورد واقعا خاص و دل نشین است چرا که هر مردی دوست دارد میز کارش همانند یک رئیس خیلی شیک و با ابهت باشد. ست اداری ای که تهیه میکنید بهتر است چرم باشد تا شیک تر به نظر بیاید . ست اداری شامل جای جای خودکار ، هولدر نامه ، جای تقویم و سر رسید ، زیر لپتاپی ، هولدر کاغذ A4  ، ساعت ، جای دستمال کاغذی و … است .

8.  کتابهای مورد علاقه شان :

 

بهترین هدیه برای آقایان

 

کتاب یکی از با ارزش ترین هدیه هایی است بعضی افراد را واقعا به وجد می‌آورد شما می‌توانید از ماه قبل لیستی از کتابهایی که طرف شما قصد تهیه آنرا دارد تهیه کنید و به عنوان هدیه چندتا از آنهارا کادو بدهید. حتی اگر لیستی هم نتوانستید تهیه کنید می‌توانید از پر فروش ترین کتابها که می‌دانید حتما خوشش می آید یا کتابهایی که متناسب با روحیات او هست استفاده کنید.

9.  اسپیکر بلوتوثی :

بهترین هدیه برای آقایان چیست ؟

اسپیکر های بلوتوثی از هدایای هیجان‌انگیز برای آقایان جوان است. این اسپیکر ها در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید که معمولا قابلیت پخش صدای مناسبی دارد و به‌راحتی با اتصال به بلوتوث گوشی یا فلش مموری، موزیک پخش می‌کند. برای خرید این اسپیکرها می‌توانید از کم‌ترین بودجه تا گران قیمت ترین آن‌ها را، بررسی کنید و گزینه مناسب را خریداری کنید. بهترین پیشنهاد ما برای خرید این گزینه محصولات JBL، شیائومی است .

و در نهایت

10.   جعبه‌ی هدیه‌ی مردانه : 

بهترین هدیه برای مردان چیست ؟

این مورد برای افرادی است که کمی می‌خواهند بیشتر خرج کنند. اگر برای یک مرد تمام عیار و واقعی خرید می‌کنید، احتمال آن بسیار زیاد است که خیلی به کادو و روبان پیچ کردن هدیه‌اش علاقه‌ای نداشته باشد. از طرفی فردی که به او هدیه می‌دهید یکی از مهمترن افراد زندگی شما است، پس بنابراین می‌خواهید یک هدیه ای بدهید که به قول معروف بسیار به چشم بیاید، به همین منظور می‌توانید از یک باکس چوبی ترجیحا به سبک کلاسیک کمک گرفته و ترکیبی از هدیه های بالا را با تزئینات ساده در آن قرار دهید مثل ترکیب پلنر و ماگ و جا کلیدی و… که البته این موارد بسته به سلیقه و نیاز طرف مقابل و بودجه شما متغییر است.

بازدیدها: 253

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *