ایده کادو, تولد, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

چگونه یک هدیه خاص را به خانم ها بدهیم؟

چگونه یک هدیه خاص را به خانم ها بدهیم؟

چگونه یک هدیه خاص را به خانم ها بدهیم؟

مراحل هدیه دادن به یک خانم در یک رابطه عاشقانه، کمی استرس دارد. شما فروشگاه های زیادی را می گردید تا کادوی مناسب خانم را پیدا کنید و در آخر هم مطمئن نیستید این کادو بهتر است یا یک کادوی دست ساز؟
حالا کادو ر ا انتخاب کردید، برای نوشتن متن کارت پستال کادو، چه متنی می نویسید؟
متنی عاشقانه و خصوصی یا متن های ادبی و شاعرانه؟ خب حالا کادو و کارت پستال آماده است و هدیه خانم را کادو پیچ هم کرده اید.
حالا چه زمانی برای کادو دادن به خانم مناسب است؟
لازم نیست از گران‌قیمت‌ترین کاغذ کادو استفاده کنید، اما این بدین معنی نیست که به نحوه‌ی هدیه‌ دادن هیچ توجهی نکنید.
نحوه‌ی دادن هدیه‌ خاص برای خانم‌ها هم اهمیت زیادی دارد. در ادامه به باید‌ها و نبایدهای چگونگی هدیه دادن اشاره می‌کنیم.

 

چگونه هدیه خاص را به خانم ها بدهیم

بایدها :

  • رسید خرید هدیه را نگه دارید، چون شاید نیاز شود وسیله‌ای که خریده‌‌اید را تعویض کنید یا پس دهید‌. به طور مثال ممکن است نیاز به تهیه‌ی سایز یا رنگ دیگر شود.
  • هدیه را داخل ساک هدیه بگذارید یا اگر در کادو کردن مهارت چندانی ندارید، از فروشنده خواهش کنید هدیه‌ای که خریده‌اید را کادوپیچ کند.
  • یک کارت کوچک روی هدیه بچسبانید و یک جمله‌ی محبت‌آمیز روی آن بنویسید.
  • کادو را به محل کار همسر یا مادرتان پست کنید. برای این کار حتما برنامه‌ی آن‌‌ها را چک کنید تا از بودن‌شان در محل کار اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت تمایل می‌توانید از فرزندانتان بخواهید کادویی که تهیه کرده‌اید را به همسرتان بدهند. به فرزندتان بگویید هنگام دادن هدیه به مادرش بگوید:«بابا گفت این را به زیباترین مادر جهان بدهم.»

در نهایت به زیبایی کادوپیچی هدیه تان دقت کنید با پیچیدن هدیه تان در یک کاغذ کادوی زیبا و قرار دادن آن در پاکت، او را هیجان زده کنید. اگر زیاد از این کارها و تزئینات هدیه سر در نمی آورید سری به سایت های آموزشی یا اینستاگرام کادو سر بزنید از ایده های ما استفاده کنید و چند ویدئو کادوپیچی ببینید و یا در آخر از فروشگاه هایی که پک های مخصوص کادو  دارند خرید کنید.

چگونه-هدیه-خاص-را-به-خانم-ها-بدهیم-؟؟؟

نبایدها :

برچسب قیمت را روی کادو نگذارید و حتما آن را بردارید.
کادو را توی پلاستیک ساده‌ای که مغازه به شما داده، قرار ندهید.
از کاغذ کادوی بی‌ربط استفاده نکنید. کاغذ کادو را با توجه به مناسبت هدیه انتخاب کنید. به طور مثال، اگر می‌خواهید هدیه روز مادر بدهید، از کاغذ کادوی با طرح تولد استفاده نکنید.

چگونه یک هدیه خاص را به خانم ها بدهیم؟

چه زمانی هدیه ندهیم؟

بدترین زمان دادن هدیه های خاص به خانم‌ها!

زمان هدیه دادن یکی دیگر از فاکتورهایی است که اهمیت زیادی دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن بکنید. در ادامه‌ به بدترین زمان‌‌ها برای هدیه دادن به خانم‌ها اشاره می‌کنیم
هنگامی که موقعیت سختی را می‌گذراند، به طور مثال بچه‌ها در حال دعوا کردن هستند و او عصبانی و ناراحت ا‌ست، یا هنگامی که یکی از وسایل خانه خراب شده است.
زمانی که دیرش شده و برای رفتن به سرکار یا یک جلسه‌ی مهم عجله دارد.
زمانی که بعد از یک روز پراسترس کاری، وارد خانه می‌شود.
بلافاصله بعد از دعوا کردن با یکدیگر
بلافاصله بعد از ابراز احساسات منفی (مانند احساس تنفر از خود)
دقیقا بعد از اینکه از شما چیزی خواسته، مثل توجه بیشتر یا انجام یکی از کارهای خانه
زمانی که خسته و بی‌حوصله است.

چگونه یک هدیه خاص را به خانم ها بدهیم؟

چه زمانی هدیه بدهیم ؟

به بدترین زمان‌ها برای هدیه دادن اشاره کردیم. در ادامه بهترین زمان‌ها و روش هدیه دادن را می‌گوییم.

فضایی رمانتیک برای هدیه دادن به خانم تدارک ببینید!

فرقی ندارد که بخواهید کادوی خانم را در فضای خصوصی به او بدهید یا جلوی همه، حواستان باشد که محیطی رمانتیک آماده کنید. اگر در خانه هستید، شمع های معطر، گل و موزیکی لایت محیط را بسیار عاشقانه می کند. اگر در محیط بیرون هدیه را می دهید، محلی را انتخاب کنید که نوری ملایم داشته باشد و آرام باشد. صبح‌ها، بهترین زمان برای هدیه دادن: افراد صبح‌ها انرژی و وقت بیشتری دارند. اگر به همسر یا مادرتان در صبح هدیه دهید، او وقت و حوصله‌ی این را دارد که حسابی از هدیه‌ای که گرفته لذت ببرد و از شما بابت وقتی که گذاشته‌اید و ارزشی که برای او قائل بوده‌اید، تشکر کند. اگر همسر یا مادرتان صبح‌های شلوغی دارند، به آن‌ها بگویید که عصر برای او یک سورپرایز جالب خواهید داشت.

قرار دادن هدیه در جایی که خودشان آن را پیدا کنند:

هدیه‌ای که برای همسر یا مادرتان تهیه کردید را جایی بگذارید که خودشان آن را پیدا کنند و حسابی شگفت‌زده شوند. به طور مثال، می‌توانید هدیه را روی کاپوت ماشین یا روی کانتر یا میز آشپزخانه بگذارید.

هدیه دادن چند روز بعد از مشاجره و دعوا:

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، هدیه دادن بلافاصله بعد از دعوا کردن اصلا ایده‌ی خوبی نیست. اجازه دهید دست‌کم یک روز از مشاجره‌تان بگذرد. هدیه‌‌ای تهیه کنید و با همسر، دوست یا مادرتان یک گوشه بنشینید و درباره‌ی اتفاقی که افتاده، صحبت کنید. اگر خودتان مقصر بوده‌اید، عذرخواهی کنید و به آن‌ها بگویید این هدیه‌ای که تهیه کرده‌اید،برای ابراز پشیمانی‌تان است.

هدیه دادن در یک جای خلوت و آرام:

اگر می‌خواهید به همسرتان در محیط آرام هدیه دهید، برای بچه‌ها کارتون بگذارید تا مشغول شوند و مزاحم شما نشوند. همچنین می‌توانید آن‌ها را به خانه‌ی مادرتان بفرستید. با همسرتان دوتایی پیاده‌روی کنید، یا در کارهای خانه مثل ظرف شستن به او کمک کنید تا وقت بیشتری برای رسیدگی به خودش داشته باشید. زمانی که دور و اطراف‌تان خلوت باشد، همسرتان بهتر می‌تواند روی شما و هدیه‌ای که به او داده‌ا‌ید، تمرکز کند.

روزی که او معمولا ناراحت است:

به طور مثال، سالگرد فوت پدر یا مادر از جمله موقعیت‌های ناراحت‌کننده برای همه‌ی افراد است‌. با دادن هدیه به خانم‌ها در این روز، به آن‌ها یادآوری کنید که برایتان ارزشمند هستند. دادن هدیه در چنین روزی باعث می‌شود آن‌ها یک چیز مثبت برای فکر کردن داشته باشند.

روزی که هیچ انتظاری برای دریافت هدیه ندارند:

هدیه دادن در روز مادر، روز تولد یا سالگرد ازدواج کار خوبی است، اما در کنار این روزها می‌توانید در روزی که خانم‌ها هیچ انتظاری برای هدیه گرفتن ندارند هم علاقه‌ و محبت خود را به آن‌ها نشان دهید. به طور مثال، یک روز در وسط هفته را انتخاب کنید و به آن‌ها هدیه دهید‌. اگر مناسبت هدیه را پرسیدند، به آن‌ها بگویید که برای قدردانی از زحمات‌شان این هدیه را برایشان تهیه کرده‌اید‌.

کادو را به روشی معمایی بدهید:

گاهی اوقات روش دادن کادو خودش به تنهایی انقدر هیجان انگیز است که برای خودش کادو محسوب می شود. اگر مثلا کادوی خانم از چند تکه تشکیل شده، هر تکه را در یک ساعت جدا به او بدهید. یا اگر ماجراجو هستید، با قرار دادن نقشه راهنمای گنج، قدم به قدم او را برای رسیدن به هدیه اش راهنمایی کنید.

چگونه یک هدیه خاص را به خانم ها بدهیم؟

می‌توانید موقعیت‌های زیر را هم برای هدیه گرفتن در نظر بگیرید؛

  • اولین روز کاری
  • قبولی در آزمون های مهم
  • موفقیت کاری
  • روز خواستگاری
  • گذراندن دوره ای سخت

چگونه یک هدیه خاص را به خانم ها بدهیم؟

 

نکاتی مهم در رابطه با خرید هدیه خاص :

نیازی نیست برای تهیه‌ی هدیه خاص برای خانم‌ها بیش از حد هزینه کنید و یک هدیه‌ی گران‌قیمت بخرید. بیشتر خانم‌ها به گران بودن هدیه توجهی نمی‌کنند و فقط همین که با دادن هدیه به آن‌ها نشان دهید به فکرشان هستید، برایشان کافی است. به این موضوع توجه داشته باشید که بعضی از خانم‌ها با دریافت هدیه‌های لاکچری و گران‌قیمت، به جای خوشحال شدن، عصبانی می‌شوند، چون فکر می‌کنند هزینه کردن زیاد برای هدیه غیرضروری است و می‌توان این هزینه را در جایی که اولویت دارد، خرج کرد. شما میتوانید با خرید یک هدیه کوچک و ساده عشق و محبت خود را به او ثابت کنید اما حتما هنگام خرید هدیه خاص برای خانم‌ها، باید به یک سری فاکتورها توجه کنید که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛

  • اندازه های او :

توجه داشته باشید اندازه گیری های او و مدل مورد علاقه ای که ترجیح می دهد. همچنین توجه داشته باشید که ویژگی های مهم او ، فرم اندام او رنگ پوست و مو ، مدل مو  و… بسیار در انتخاب هدیه مناسب موثر است

  • رنگ مورد علاقه او (و چرا او آن را دوست دارد):

همچنین رنگی که دوست ندارد را بخاطر بسپارید و مطمئن شوید که هیچ چیز در آن زمینه رنگ خریداری نکنید

  • گل مورد علاقه او:

در فرهنگ های سراسر جهان معانی خاصی را برای گل ها تعیین کرده اند و از آنها برای ارسال پیام به دوستداران و رقبا استفاده می کنند. دادن گل می‌تواند یک هدیه خاص در شرایط شما باشد.

  • طراح یا برند مورد علاقه او:

پس به دنبال لباس یا لوازم جانبی باشید که این برند تولید می کند یا از کارمند فروشگاه برای پیدا کردن چیزی در آن سبک کمک بخواهید.

  • غذای مورد علاقه او:

پخت و پز برای او یا سفارش غذا یا دعوت به رستوران مورد علاقه او

  • حیوان خانگی مورد علاقه او:

حیوانی که او (یا شما) فکر می کنید نماد روح او است.هدیه ای به او بدهید که نمادی از آن حیوان باشد.

  • نویسنده یا کتاب مورد علاقه او:

نسخه اول را برای او بفرستید و یا یک نقل قول از نویسنده مورد علاقه او . یا یک نسخه از یک کتاب کمیاب را که او دوست دارد، هدیه بگیرید.

فیلم مورد علاقه او را بخرید تا بتواند در هر زمان که دوست دارد تماشا کند. یک نقل قول از شخصیت یا صحنه مورد علاقه او را بنویسید.با آن کار، می توانید نشان دهید که به علایق او آشنا هستید و توجه می کنید.

 

  • در حراجی ها چیزهایی را بخرید که داستان داشته باشند:

برای او از هنرمندانی که مثلا این دستبند را ساخته اند یا روی سفال کار کرده اند، بگویید. پیدا کردن هدایایی که منحصر به فرد و قدیمی هستند. (آنتیک یا عتیقه )به او بگویید که در آن هدیه او را پیدا کرده اید و چرا فکر می کنید که برای او مناسب است.§ همچنین می توانید هدیه ای بخرید که زندگی را ساده تر کند، مثل خرید یک مخلوط کن

  • خدمت رسانی به او :

فراموش نکنید که انجام خدمات می تواند هدیه مناسبی باشد مثلا باک خودرو او را پر کنید ، ظرفها را بشورید، کشو ها و کمدهای شلوغ را مرتب کنید، کارهایی که او دوست ندارد انجام دهد یا کلا کارهایی که به طور معمول جزو تقسیم کار معمول بین شما نیست، را انجام بدهید.

  • وسایل مد شده در فضای مجازی: 

کمتر خانمی هست که از وسایل تزئینی و ریلکس‌کننده خوشش نیاید. روشن کردن یک شمع با رایحه‌ی ملایم در شب، به ریلکس شدن خانم‌ها بعد از یک روز کاری شلوغ کمک می‌کند. همه‌ی وسایلی که در فضای مجازی ترند شده‌اند، گران‌قیمت نیستند. صابون‌های معطر، ماگ، شمع معطر، تقویم زیبا و پلنر همگی از جمله وسایلی هستند که می‌توانید به‌عنوان یک هدیه خاص برای خانم‌ها در نظر داشته باشید.

با توجه و رعایت کردم تمام این نکات میتوانید یک سورپرایز عالی داشته باشید و هدیه خاص خود را به بهترین شکل به فرد مورد نظرتان تقدیم کنید!
برای خوانیدن مطالبت مرتبط با هدیه های مناسب و ایده های جالب برای کادو دادن میتوانید از وبلاگ ما دیدن فرمایید!

 

بازدیدها: 124

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *