ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

ایده هدیه‌‌ خاص برای روز ولنتاین

ولنتاین

هدیه خاص برای ولنتاین

معمولا با شنیدن نام ولنتاین، افراد در ذهنشان رابطه‌هایی عاشقانه و یک شب رویایی و خاص تداعی می‌شود. اما ایده هدیه خاص برای ولنتاین چی میتونه باشه ؟
روز ولنتاین، که همچنین با نام روز عشق یا روز عشاق یا جشن ولنتاین نیز شناخته می‌شود، در فرهنگ مسیحی سده‌های میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می‌شود.
در روز ولنتاین کسانی که یکدیگر را دوست دارند، با دادن هدیه و گفتن جملات محبت‌آمیز به یکدیگر آن را جشن می‌گیرند. ولنتاین با وجود اصالت غربی آن، در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد.
روزی که آن را با خرس‌های قرمز رنگ بزرگ، شکلات، سورپرایز‌ها و کادوهای خاصش می‌شناسند، اما اگر از شکلات های قرمز و گل رز خسته شده اید و نمی دانید امسال برای ولنتاین چی بخرید، این ولنتاین با کلی ایده کادو هایئ جذاب می توانید با کمترین هزینه به رابطه خود جان تازه ای ببخشید.  مطمئناً هر کسی به دنبال خرید یک کادوی متفاوت و بسیار خاص، رمانتیک و البته مناسب برای این روز هست. اینبار سعی کردیم مجموعه‌ای از کادو‌های ولنتاین مناسب برای شریک احساسیتان را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

در مقدمه مقاله به شما گفتیم اگر از گل و شکلات و هدیه های همیشگی خسته شده اید بهتر است از ایده های جدید ما استفاده کنید،  اما بهتر است بدانید که گل و شکلات مخصوصا گل در همه ی مناسبت ها و هدیه های جایگاه ویژه ای دارد پس بهتر است کم حتی یک شاخه گل در هدیه‌تان یا تزئین آن استفاده کنید.

به عکسهای زیر دقت کنید :

         

 

          

 

اگر طرف شما عاشق شکلات است پس اصلا این مورد را دریغ نکنید .

بهتر است از شکلات های تکراری مثل کیت کت و مارس و کیندر و … استفاده نکنید. به جای این موارد میتوانید از شکلات های دستساز با تزئینات خاص خودش استفاده کنید. مانند تصاویر زیر :

                                                                                                                       

شمع یک ایده هدیه خاص برای ولنتاین

میتوانید از شمهایی که با نوشته های عاشقانه تزئین شده اند استفاده کنید.
شمع نماد احساسی‌ترین لحظات عاشقانه زندگی است. شمع‌ ولنتاین، معمولا طراحی زیبایی دارد، چیدمان شمع ولنتاین بخش زیادی از جذابیت آن است. در ادامه نمونه‌های مختلف آن را مشاهده می‌کنید:

اگر علاقه مند به ست کردن لباس هستید میتوانید برای هدیه ست لباس تهیه کنید، ست لباسهای زن و شوهری که خیلی این روز ها مد هستند یک ایده بسیار خوب  و خاص برای افرادی است که نمیخواهند هدیه تکراری بدهند. با توجه به اینکه ولنتاین در فصل سرما است میتوانید از  ست های هودی یا سویسرت شلوار استفاده کنید یکی خیلی این روزها پر طرفدار است.

یکی دیگر از ایده هدیه خاص برای ولنتاین بطری های تزئینی است که میتوانید آن را با کاغذهای کوچک پر کنید. میتوانید این کاغذ هارا به صورت نامه های کوچک تهیه کنید و در هر کدام از آنها یکی از خوبی ها  و نکات مثبت پارتنرتان را بنویسید. هر کدام از این کاغذ ها قرار است خنده را به چهره عشق شما بیاورد؛ چون در آن ها دلیلی را که با آن عاشق او هستید توضیح می دهید. از این کادوی ولنتاین خاص می توانید روی قفسه به عنوان یک شئ تزئینی استفاده کرده یا پیغامی از طرف خودتان روی آن بنویسید.

یکی دیگر از ایده های جذاب سبد هدیه است . میتوانید تمام مواردی که در این مقاله برایتان نام بردیم را در یک سبد با تزئینات زیبا قرار دهید یا سبدی را پر از هدایایی کنید که او دوست دارد. می توانید از CD ،DVD، کتاب، جوراب و سایر چیزهای کوچکی استفاده کنید که بتوان آن ها را قشنگ و جالب در سبد چید. اولین چیز خوبی که این ایده دارد این است که این سبد اصلا شلخته و شلوغ پلوغ نمی شود و تمام کاری که باید انجام دهید این است که هدایا را به روشی زیبا کنار هم قرار دهید و خلاق باشید.

دومین نکته ی خوب در مورد آن امکان استفاده از چیزهای مختلف به عنوان کادوی ولنتاین است. ما پیشنهاد می کنیم از چیزهای جالب دیگری هم در سبد استفاده کنید از جمله یک کارت بانکی هدیه ، تعداد زیادی آب نبات و …

 

ماگ سفارشی یا دستساز. اگر این مورد را در ولنتاین هدیه بدهید دیگر او می تواند از نوشیدنی مورد علاقه ی خودش در این ماگ های دست ساز لذت ببرد. به دنبال طرحی باشید که بیانگر نمادهایی توافقی و خاطره ای از رابطه ی شما باشد و می تواند یا جمله ی پرمعنایی باشد یا پیغام شخصی خود شما. این پیغام که توسط شخص خاص زندگی او نوشته شده باعث می شود این ماگ ها با ماگ های حاضری مغازه ها که همه به عنوان کادوی ولنتاین می خرند فرق داشته باشد.

جعبه عکس از خاطر ها

امروزه انواع جعبه های کادویی زیبا با طرح ها و روش های ساختن متفاوت برای استفاده جهت این منظور وجود دارد. یکی از آنها جعبه سورپرایز می باشد. جعبه سورپرایز جعبه کادویی زیبا و منحصر به فردی است که مخاطب شما را غافلگیر و خوشحال میکند، این جعبه ها ایده هایی خوبی برای روزهای تولد، سالگرد ازدواج، روز ولنتاین و … محسوب می شوند، که به خوبی بیانگر احساس قلبی شما به مخاطب خاصتان بوده و این روز را برای او به یاد ماندنی می سازد.

می توانید داخل این جعبه ها از انواع نوشته های خاطره دار و بااحساس، تصاویر مشترک خاطره سازی که مربوط به جشن ازدواج، اول آشنایی، تولد سالهای پیش و یا سفر و …. قرار داده و به همین آسانی حلقه شدن اشک شوق را در چشمان او ببینید، در بخش وسط جعبه نیز از گل های زیبا و هدیه هایی متفاوت و متنوع می توانید بهره ببرید.

بازدیدها: 310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *