ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

بهترین هدیه برای پرستار ها

بهترین هدیه برای پرستار ها

بهترین هدیه برای پرستار ها :

هرسال 5 ام جمادی الاولی ولادت حضرت زینب سلام الله علیها رو پرستار نامیده‌اند. دلیل این کار قدردانی از زحمات پرستاران عزیز و گرامی داشتن شغل شریف آن‌ها است. با نزدیک شدن به روز پرستار ممکن است بخواهید برای پرستارهایی که می شناسید هدیه ای تهیه کنید تا روز پرستار را به آن ها تبریک بگویید. چند ایده برای کادو روز پرستار به شما معرفی می کنیم که متناسب با این شغل شریف انتخاب شده است و برای آن ها کاربردی است.

پرستارها در شیفت شب مجبورند بیدار بمانند، مدت زیادی ممکن است ایستاده کار کنند، وقت زیادی برای ورزش کردن نداشته باشند و مشکلات دیگری در هنگام کار برای آن ها به وجود خواهد آمد. خرید هدیه روز پرستار کار آسانی است البته اگر بخواهید یک هدیه تکراری خریداری کنید! اما خرید هدیه مبتکرانه و نو همواره کار سختی بوده است. هدیه‌هایی که هم متفاوت هستند و هم بسیار کاربردی و با ارزش. اگر شما نیز قصد خرید کادو برای روز پرستار را دارید حتما این مقاله را دنبال کنید. همراه کادو بلد  باشید.

 

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

پرستارها در شیفت شب مجبورند بیدار بمانند، مدت زیادی ممکن است ایستاده کار کنند، وقت زیادی برای ورزش کردن نداشته باشند و مشکلات دیگری در هنگام کار برای آن ها به وجود خواهد آمد. بر همین اساس بهتر است هدیه هایی برای آنها تهیه کنیم که در این راستای این مشکلات به کار آنها بی آید. در ادامه با معرفی

 

 

1- کیف مخصوص پرستاری:

کیف‌های مخصوصی برای پرستاران وجود دارد که شما می‌توانید این کیف‌ها را در فروشگاه‌های لوازم پزشکی پیدا کنید. این کیف‌ها تمامی وسایل مورد نیاز یک پرستار را در خود جای داده و کار حمل و نقل آن‌ها را آسان‌تر می‌کنند. اگر سلیقه فرد موردنظرتان را می‌دانید می‌توانید یکی ازاین کیف‌ها را برای وی به عنوان کادو برای روز پرستار خریداری کنید.

 

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

2- پک دمنوش های آرام بخش و نشاط دهنده:

یکی از مواردی که خیلی این انسان های شریف را خوشحال میکند پک دمنوش های آرام بخش است. چرا که ساعات بسیار زیادی از شبانه روز را در حال کار کردن و خدمت رسانی هستند. از همین رو نیاز به آرامش و انرژی دارند.

 

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

 

3-کفش های توصیه شده:

   توسط پرستار پرستاران معمولاً بیش از 12 ساعت در هر شیفت روی پای خود هستند! داشتن یک جفت کفش مناسب و مناسب ضروری است. وقتی صحبت از کفش پرستاری می شود ، برخی کفش های کتانی را ترجیح می دهند و برخی دیگر پارگی را ترجیح می دهند. اما طبق یک آمار جهانی از جامعه پرستاران از میلیون ها پرستار در سراسر جهان درخواست شد که کفش های مورد علاقه خود را توصیه کنند. کفش BALA پرستاری کفش محبوب بسیار زیادی از این جامعه معرفی شد. ده ها هزار پرستار برای کمک به طراحی BALA Twelves حضور یافتند که به طور منحصر به فردی در رابطه مورفولوژی پای زنان ساخته شده و دارای ویژگی های خاص پرستاران است. نتیجه این شد که یک کفش پرستاری کاملاً مناسب بدون هیچ گونه خطری طراحی شد. 

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

4- جوراب فشرده سازی (جوراب واریس):

   پرستاران بیش از 12 ساعت در یک شیفت کار می کنند و بیشتر اوقات روی پای خود هستند. یک جفت جوراب خوب می تواند جابجایی آنها را کمی راحت تر کرده و به گردش خون کمک کند! 

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

5-کرم دست آبرسان و مرطوب کننده:

   پرستاران دائماً دست های خود را می شویند و از ضدعفونی کننده های خشن دست استفاده می کنند. این باعث خشکی و ترک خوردگی پوست آنها می شود ، به ویژه در ماه های زمستان. کرم های خامه ای با 20 درصد کره شی ، عسل ، عصاره بادام و روغن نارگیل مخلوط شده تا این فرمول فوق العاده موثر را ایجاد کند.

 

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

6- دستگاه ماساژور:

همانطور پرستاری شغل بسیار سخت و پر استرسی است. اگر به فکر خرید یک کادوی کاربردی برای روز پرستار هستید و هزینه هم برایتان چندان مهم نیست بهتر است که یک ماساژور دستی تهیه کنید. این ماساژورها می‌توانند استرس‌های روزانه را از بدن بیرون کرده و احساس راحتی فراوان در بدن ایجاد کنند. توجه کنید که هزینه خرید این ماساژورها بالا بوده و نیاز است که بودجه زیادی را به کادو روز پرستار اختصاص دهید.

 

 

7-ساعت زنگ دار:

با توجه به نوع شغل پرستارها که مجبورند در شیفت های شب کار کنند، یک ساعت زنگ دار بسیار مهم تر از یک تلفن هوشمند است. بسیاری از ساعتهای زنگ دار همچنین به عنوان یک شارژر تلفن هوشمند و بلندگو عمل می کنند.

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

8-تجهیزات ورزشی و تجهیزات تناسب اندام:

پرستارها ممکن است وقت کافی برای ورزش کردن نداشته باشند. می توانید با توجه به بودجه خود یکی از دستگاه های ورزشی را تهیه کنید و به پرستارهایی که می شناسید هدیه بدهید تا بتوانند با زمان بندی خودشان در خانه ورزش کنند.

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

9-ژاکت و ژاکت سبک:

   اگر از بیمارستان ها خبر داشته باشید ، می دانید که درجه دما در بخش های مختلف نوسان زیادی دارد. یک بخش در حال یخ زدن است و یک بخش دیگر در گرمای کامل . 

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

10-شکلات دستساز :

اگر می‌خواهید هدیه روز پرستار شما متفاوت و خیلی خاص باشد پیشنهاد می‌کنیم که شکلات‌های سفارشی را انتخاب کنید. چرا خاص و متفاوت؟ این ویژگی هدیه‌هایی است که شما می‌توانید براساس سلیقه و نیاز خود آن‌ها را تغییر دهید. شکلات‌های سفارشی این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید بر اساس سلیقه خود نوشته و شکل روی شکلات را خودتان انتخاب کنید. مثلا می‌توانید اسم فرد و یا حتی شکل و طرح مورد نظر خود را روی شکلات حک کنید. علاوه بر این شما می‌توانید طرح روی بسته‌بندی هر شکلات را هم خودتان انتخاب و یا پیشنهاد دهید. اضافه می‌کنیم شما می‌توانید جعبه شکلات‌ها را هم بر اساس سلیقه خودتان انتخاب نمایید. تمامی این قابلیت‌ها و شخصی‌سازی‌ها این امکان را برای شما فرآهم می‌کند که بتوانید یک هدیه خاص و متفاوت که مخصوص خود شما است طراحی کنید.

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

11-ماگ مخصوص:

یکی دیگر از هدیه های مناسب روز پرستار ماگ است (ماگ یا شمان لیوان های سرامیکی جدید نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه است که دارای روکش های مختلفتی از جمله سرامیک و … می باشد که در نگهداری نوشیدنی ها بسیار عالی عمل می کند) شما می توانید سفارش ساخت یک ماگ همراه با اسم بدهید. پرستار ها می توانند برای رفع بیخوابی و سرحال شدن انواع دمنوش و چای را در این ماگ ها بنوشند و لیوان آن ها با بقیه متفاوت باشد. برای تهیه این مورد میتوانید به فروشگاه ما سر بزنید.

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

12-لباس:

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

 

13-کتاب First Year Nurse:

کتاب 100 روز اول پرستاری می تواند یک ایده خوب برای هذدیه روز پرستار باشد. این کتاب درباره 100 روز اول کار یک پرستار است که با خواندن این کتاب می توان برنامه ریزی و اولویت بندی ، برقراری ارتباط ، کنار آمدن با بیماران بدحال، حفظ انرژی، پایین آوردن سطح استرس و … را آموخت. این کتاب می تواند بهترین هدیه روز پرستار برای یک دانشجوی پرستار یا پرستار جدید باشد.

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

14-شمع و عود:

روشن کردن شمع با رایحه ای آرام بخش راهی عالی برای رفع استرس  یک روز کاری سخت است. نور شمع فوق العاده آرامش بخش است. منظور ما شمع های دم دستی و عادی نیست! شما می توانید از یک شمع عطرآگین و زیبا به عنوان هدیه روز پرستار استفاده کنید تا نشان دهید که به آرامش پرستار مرد یا زن خود چقدر اهمیت می دهید.

بهترین هدیه برای روز پرستار ها

15-ظرف غذاخوری:

پرستارها هرچه ظرف غذا داشته باشند باز هم این ظرفهای کاربردی را دوست دارند . می خواهند که در همه نوع و اندازه از آنها داشته باشند. ظروف غذاخوری نیز ایده های خوبی برای کادو روز پرستار هستند و فرقی نمی کند شخص مورد نظر شما دانشجوی پرستاری باشد یا به شغل پرستاری مشغول باشد و مرد باشد یا زن. یک ظرف غذا قطعا به درد می خورد. یک ظرف غذا باکیفیت می تواند غذا را گرم تر نگه دارد و حمل و نقل و گرم کردن غذا را راحت تر کند.

بهترین هدیه برای روز پرستار هابهترین هدیه برای روز پرستار ها

بازدیدها: 1587

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *