ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

ایده بسته بندی کادو هدیه روز پدر

ایده بسته بندی کادو روز پدر

ایده بسته بندی کادو هدیه روز پدر

روز پدر یا روز مرد بسیار نزدیک است، مهم نیست که هدیه شما برای پدر، پدر همسر و همسرتان چه باشد. از هدیه های گرانی چون عطر و گوشی تلفن همراه گرفته تا جوراب و تیشرت، اگر هدیه خود را زیبا تزئین و کادوپیچی کنید، ایشان را بسیار خوشحال خواهید کرد. تزیین کادو روز پدر و هدیه روز مرد خیلی مهم است . چه بهتر که آن را با سلیقه و خلاقیت خودتان انجام دهید. نوشتن یک یادداشت با ماژیک و یا چسباندن اشکال مربوط به آن برای  آقایان می تواند جالب باشد. کمی زمان صرف کنید و کمی از ذوق و خلاقیت خود خرج کنید .  در عین سادگی یک کادوی به یادماندنی به همسر و پدر عزیزتان بدهید.

ایده بسته بندی کادو روز پدر

مردان در مقایسه با زنان، هدیه دادن را بیشتر نوعی تبادل مقتصدانه کالا می دانند. زنان با اتاقی پر از گل به شدت تحت تاثیر قرار میگیرند. در حالی که مردان به احتمال زیاد ترجیح میدهند که هدیه شان چیزی باشد که بتوانند نگه داشته و از آن استفاده کنند. لوازم مربوط به ورزش مورد علاقه اش . مثلا یک راکت خوب تنیس – یا یک جفت دمپایی راحت، او را بسیار بیشتر از یک مجسمه یا هر نوع خرت و پرت تزئینی دیگر خوشحال خواهد کرد.

مردانه بودن هدیه نباید شما را در انتخاب رنگ و تنوع طرح محدود کند . چرا که آقایان هم سلیقه های متنوعی دارند و به خوبی از جذابیت و خلاقیت در تزیینات استقبال میکنند .  پس فقط به رنگ آبی یا سورمه ای فکر نکنید، کاغذ کادوی انتخابی شما می تواند قرمز خوشرنگ و زرد جیغ باشد که با روبان یا … تزیین شده باشد.

به نحوه کادو پیچ کردن عکسهای زیر دقت کنید . 

 

ایده بسته بندی کادو روز پدر

ایده بسته بندی کادو روز پدر

کاغذهای رنگی و لوازم تزیینی مشابه را با توجه به سن و سلیقه ی پدرتان انتخاب کنید . روی هدیه ی خود را با آنها تزیین کنید. اگر اندازه ی هدیه ی شما اجازه ی نوشتن یادداشت را می دهد ، روی یکی از کاغذهای استفاده شده به عنوان تزیین جمله ای محبت آمیز بنویسید تا حس بهتری را همراه هدیه به او منتقل کنید.

البته میتوانید هدیه را در نهایت سادگی هم کادو پیچ کنید . یک کارت تزیین شده به یک جمله یا شعر زیبا را نیز به عنوان ایده ی تزیین خود انتخاب کنید. برش های طرح سیبیل و قلب برای تزیین هدیه را هم میتوانید انتخاب کنید تا تزیین هدیه ی شما ظاهری فانتزی تر داشته باشد.

 

ایده بسته بندی کادو روز پدر

ایده بسته بندی کادو روز پدر

ایده بسته بندی کادو روز پدر

 

بازدیدها: 251

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *