ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

20 ایده هدیه روز پزشک

بهترین ایده هدیه روز پزشک

20 ایده هدیه روز پزشک :

پزشک، به معنای دور کننده درد و بیماری. روز پزشک در کشور ما، اول شهریور ماه است که به پاس زحمات ابوعلی سینا پزشک عالی قدر ایرانی، روز تولد ایشان روز پزشک نامگذاری شده است. انسان همیشه به جامعه پزشکی مدیون بوده است الخصوص در این وضعیت کرونا که متاسفانه بسیاری از پزشکان ما در راه خدمت رسانی به هموطنان جان خود را از دست دادند و همانطور که خود شاهد هستید همه پزشکان جامعه تا به این لحظه جانفشانی های بسیاری در میدان جنگ با این ویروس خطرناک داشته اند.
در این مقاله قصد داریم چند ایده برای هدیه روز پزشک را با شما بررسی کنیم تا بتوانیم با دادن این هدایا بخش کوچکی از زحمات آنهارا جبران کرده باشیم .

بهترین ایده هدیه روز پزشک

1. باکس گل :

اگر به دنبال یک هدیه مناسب و خاص هستید، قطعا خرید باکس گل ، یک انتخاب مناسب و لاکچری برای هدیه دادن به طرف مقابلتان خواهد بود. شما میتوانید از میان باکس گل ها و دسته گل هایی که در فروشگاه کادو بلد است بهترین گزینه را برای هدیه انتخاب کنید .

بهترین ایده هدیه روز پزشک

2. خودکار با نام حک شده :

این مورد یکی از خاص ترین ها است چرا که شخصی سازی شده است . میتوانید یک خودکار، خودنویس یا قلم زیبا را تهیه کرده و حک نام پزشک عزیز بر روی آن این هدیه را به او بدهید. قطعا از گرفتن این هدیه خوشحال خواهند شد .

بهترین ایده هدیه روز پزشک

3. پک دمنوش :

همه این را به خوبی میدانیم که پزشکان ممکن است ساعات بسیاری از شبانه روز را در حال شیفت و معاینه بیماران باشند بنابراین بسیار خسته میشوند. شما میتوانید با تهیه یک پک از دمنوش های آرام بخش و نشاط آور به این امر کمک کرده . این مورد یکی از هدیه های کاربردی برای روز پزشک است که بسیار خوشحال میشوند.

 

بهترین ایده هدیه روز پزشک

4. تابلو ژیوار :

تابلوهای ژیوار را میتوان یکی از بهترین کادوها دانست. بهتره یک سری به فروشگاه ما بزنید و از این تابلو ها دیدن کنید. در این دسته بندی بیش از 10 نوع مختلف تابلو وجود دارد که میتوانید به مناسبت های مختلف از آن استفاده نمایید. تابلو ژیوار آسمان، عدد، حرف، قلب، لوکیشن و … .

هدیه--سازمانیهدیه--سازمانی

هدیه–سازمانی

 

5. ماگ و دمنوش :

وقتی قرار است یک پک دمنوش به پزشک عزیز هدیه بدهید بهتر است کتار آن ماگ و یا لیوان مخصوص آن را هم هدیه بدهید . به حرحال پزشکان افرادی هستند که اگر دقت کرده باشید برای رفع خستگی نوشیدنی زیاد مصرف میکنند. پس بهتره آن ها را با یک ماگ زیبا نوش جان کنند .

 

بهترین ایده هدیه روز پزشک

6. عطر :

عطر و ادکلن یکی از متداول ترین هدیه ها است که معمولا داده میشود. اگر قرار برای هدیه روز پزشک عطر هدیه بدهید حواستان باشد که چه رایحه ای را برای چه شخصیتی انتخاب میکنید . میتوانید راهنمای انتخاب عطر متناسب با شخصیت افراد را در این مقاله ما پیگیری کنید. تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

بهترین ایده هدیه روز پزشک

7. ست چرم :

میتوانید با تهیه یک ست زیبای کیف پول و کمر بند و برای آقایون پزشک و یا کیف و کفش برای خانم دکتر ها هدیه خود را به یاد ماندنی تر و با ارزش تر کنید . این مورد یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز پزشک است .

بهترین ایده هدیه روز پزشک

8. ساعت هوشمند :

ساعت های هوشمند و یا گجت های سلامت خیلی به کار پزشکان می آید چرا که در طول روز میتوانند به کمک آن میزان مسافت طی شده و یا میزان تنفس و یا کالری سوزانده شده و … را از این طریق بررسی کنند و مراقب سلامت خود در کنار خدمت رسانی باشند .

 

9. کتاب :

گاهی برای کسی کتابی هدیه می‌خریم تا حرف‌های نگفته‌مان را به او بزنیم. گاهی کتابی می‌خریم که به او کمک کند در برابر چالش‌های زندگیش قوی‌تر باشد. گاهی کتابی می‌خریم تا او را شاد کند. فارغ از همه‌ی این‌ها کتاب یکی از بهترین هدیه‌هاست.میتوانید با تهیه یک پک از پرفروش ترین و محبوب ترین کتاب های روز دنیا این فرشتگان زمینی را خوشحال کنید.

بهترین ایده هدیه روز پزشک

10. کفش طبی :

اکثر پزشکان به دلیل کار و مشغله زیاد و ساعات زیادی که سرپا می ایستند  دچار مشکلاتی مثل واریس و درد در ناحیه پا میشوند . به همین دلیل یکی از بهرین ایده ها برای هدیه روز پزشک کفش ای طبی و راحت است که به کمک آنها می آید . همچنین میتوانید در کنار آن از جوراب های واریس مخصوص هم استفاده کنید و به صورت پک هدیه بدهید .

بهترین ایده هدیه روز پزشک

11. قهوه ساز :

قهوه ساز هم یکی از بهترین ایده ها است چرا که بعضی از پزشکان حتما در روز یک فنجان قهوه را میل میکنند . برای تهیه این محصول میتوانید انواع مختلف آن از اسپرسو ساز معمولی تا دستگاه پشرفته تر را بسته بودجه تان انتخاب نمایید. برند هاییی مثل دلونگی، نسپرسو، بوش، اسمگ، مباشی، فلیپس و … از بهترین برند های این محصول هستند.

بهترین ایده هدیه روز پزشک

12. لوازم ورزش در منزل :

به دلیل اینکه اکثر پزشکان وقت رفتن به باشگاه ورزشی را ندارند میتوانید با تهیه وسایل ورزشی در منزل مثل طناب، دمبل، مت یوگا، کش تی آر ایکس و … به آنها در ورزش کمک کنید .

بهترین ایده هدیه روز پزشک

13. ست بهداشتی :

میتوانید یک پک از لوازم بهداشتی مثل پک های بهداشتی نیوا که هم برای خانم ها و هم برای آقایان هست را تهیه کنید. شما میتوانید این محصولات بهداشتی را هم به صورت پک و هم به صورت جدا از فروشگاه ما تهیه کنید.

 

14. تخته و تخته پاک کن پوشیدنی: 

«روی دستت بنویس» یک تخته برای یاداشت با یک تخته پاک کن که روی مچ دست شما قرار می گیرد.نشانگر و پاک کن متصل می شوند، بنابراین وقتی در مکانی دائمی بازنویسی شدند، پیام را می توان پاک کرد و راه را برای چیز بعدی که نمی توان فراموش کرد باز کرد.

 

15. قلم توپی استخوان انسان: 

این خودکارها از نظر تشریحی تقریباً درست هستند و مطمئناً با دیدن استفاده از آنها لبخندی به همکاران و بیماران می‌دهند.

خودکار استخوانی

 

16. دعوت به یک رستوران:

شما می توانید به عنوان کادوی روز پزشک او را به یک رستوران خاص به صرفه شام یا ناهار یا حتی صبحانه دعوت کنید.

 

17.طراحی یک کتاب اختصاصی:

اگر فردی که می‌خواهید به او هدیه روز پزشک بدهید از آشنایان نزدیک شما است از و خاطرات مشترکی دارید می توانید برای او یک کتاب با طرح اختصاصی سفارش دهید و در آن از خاطرات روزهای درس خواندن برای کنکور، خاطرات کنکور ،جریان‌های انتخاب رشته و آمدن نتایج را یادداشت کنید. مطمئن باشید از دیدن این هدیه شگفت زده خواهد شد و از شما قدردانی خواهد کرد.

 

18. بلیط کنسرت:

شما می توانید یک بلیط از کنسرت یکی از خواننده های مورد علاقه او را تهیه کنید و به عنوان کادو روز پزشک هدیه دهید.

 

19. ماساژور:

پزشکان به دلیل نوع کارشان و سبک زندگی که دارند ساعت های زیادی را باید سرپا باشند یا مدت زیادی روی صندلی نشسته اند. بنابراین دستگاه ماساژور یک هدیه کاربردی و مورد استفاده برای آنها است. ماساژور ها انواع مختلفی دارند شما با توجه به نیاز پزشک می توانید برای او یک ماساژور تهیه کنید.

 

20. پرواز: 

یک پرواز شخصی با هلیکوپتر می تواند بسیار جذاب و شگفت انگیز باشد. در بسیاری از شهرها این امکان وجود دارد که برای چند ساعت یک هلیکوپتر شخصی کرایه کنید و از بالا شهر خود را ببینید. البته قبل از تصمیم به انتخاب این هدیه مطمئن شوید که فوبیای ارتفاع نداشته باشد و از پرواز لذت ببرد.

بازدیدها: 267

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *