ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

ایده های جالب تزئین کادو شب یلدا

بهترین ایده برای تزئین هدیه و کادو برای شب یلدا

 تزئین کادو شب یلدا

همان طور که در مقالات گذشته درباره شب یلدا و رسم روسوم های آن برایتان توضیح دادیم در این مقاله هم قصد داریم در باره کادو و هدیه هایی که در شب یلدا داده میشود و اینکه چگونه آنها را تزئین کنید تا یاد آور این شب زیبا باشد.به جز تزیین زیبای آجیل و میوه شب یلدا، تزیین هدایا و گل ها در شب یلدا نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و بهتر است هر چه با سلیقه تر و جدید تر از سال های گذشته تزیین کادو ها را انجام دهیم. در ادامه مشاهده می نمایید که تزیین هدیه به دلیل شروع فصل زمستان، در آنها از رنگ های گرم، تم برفی و کریسمسی استفاده شده است.

در اینجا برای هر بخش از محصولات، ما یکسری ایده ها به صورت عکس تهیه کرده ایم که میتوانید از آنها استفاده کنید.

برای مثال اگر قرار است میوه آرایی داشته باشید، باید بدانید دیگر دوره ی میوه آرایی های سنتی و مینیاتوری به پایان رسیده است و بهتر است از سبک های مدرن تر که در این عکسها برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید تا هم شیک تر به نظر برسد و هم به روز تر.

بهترین ایده برای تزئین هدیه و کادو برای شب یلدا

برای مورد بعدی اگر قرار است گل هدیه بدهید چه بهتر است که دسته گل های ساده با ترکیب میوه های مخصوص شب یلدا باشد.به این عکسهایی که برای شما تهیه کرده ایم دقت کنید. در تزئین بیشتر این دسته گل ها از ترکیب گل های قرمز و انار و توت فرنگی و هندوانه استفاده شده است.

 

 

اما اگر قرار است هدیه بدهید خیلی زیباست که از جعبه ها، ساکهای پاکتی، یا سبد های تزئینی که با المان های شب یلدا تزئین شده است آنها را طراحی کنید. به این تصاویر دقت کنید. می‌توانید وسایلی برای هدیه تهیه کرده اید یا قرار است تهیه کنید را در این باکسهای شیشه ای بگذارید. برای اینکه برای ایده های بهتر برای هدیه دادن میتوانید از فروشگاه ما دیدن کنید.

بهترین ایده برای تزئین هدیه و کادو برای شب یلدا

ایده بعدی در این عکس شامل یکسری جعبه های کادو هست که با تم یلدا طراحی شده است . حتی اگر هدیه شما کیک یا اسلایس های یک شیرینی باشد با قرار دادن در این جعبه ها بسیار عالی می‌شود.

اگر هدیه هایی مثل ماگ یا زیورآلات یا در کل هدیه های کوچک دارید هم می‌توانید از این مدل بسته بندی ها که علاوه بر شب یلدا، مناسب تم فصل زمستان هم است.

 

بازدیدها: 224

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *