ایده کادو, بازی فکری, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

بهترین ایده برای هدیه روز دانش آموز

students day هدیه روز دانش آموز

بهترین ایده برای هدیه روز دانش آموز :


اگر به دنبال ایده های ارزان و کاربردی و خوشحال کننده برای هدیه روز دانش آموز هستید، بهتره این مقاله ما رو تا انتها مطالعه کنید. هدیه دادن به بچه‌ها چندان کار سختی نیست. آنها از هر کادویی بدون توجه به ارزش مادی آن شگفت‌زده و خوشحال می‌شوند. مخصوصا اگر بخواهید به یک بچه‌مدرسه‌ای کادو بدهید که کارتان راحت‌تر هم می‌شود.
نیاز به تشویق شدن و ایجاد انگیزه برای ادامه راه زندگی با احساس خوب علت هدیه دادن به دانش آموزان را نشان میدهد.
ایده های که ما برای شما تهیه کرده ایم؛ ایده هایی مقرون به صرفه و سرگرم کننده هستند. مطمئناً دانش آموزان آنها را دوست خواهند داشت.

   معلمان عزیز و بزرگوار شما هم میتوانید از ایده ها استفاده کنید.  آیا فکر می کنید که در روز دانش آموز چه چیزی برای دانش آموزان دوست داشتنی تهیه کنید تا هم خوشحال شوند و هم تا سالهای سال این محبت شمارا در ذهن نگه دارند؟
هر سال، بچه ها منتظر این مناسبت خاص هستند. زیرا می توانند جعبه های پر از هدایای سرگرم کننده و شگفت‌انگیز دریافت کنند!
برای جلوگیری از ناامیدی کوچولوها، ما لیستی از ایده های هدیه روز دانش آموز را برای شما آماده کرده ایم. از خرید عمده لوازم التحریر گرفته تا هدایای ساده DIY ، کوله پشتی و… .

هدیه روز دانش آموز

بریم تا این ایده هارو مرور کنیم:

 

ست لوازم و التحریر:

از قبیل دفتر، کتاب، ست پاک کن، نقاله و گونیا، جامدادی و مداد تراش، خودکار، خود نویس و مداد رنگی های کودکانه

هدیه روز دانش آموز

تخته های وایت برد یا بلک برد کوچک:

تخته وایت بورد های کوچک برای تمرین درسها در منزل هم هدیه ای مناسب می باشد که خیلی به کار دانش آموزان می آید.

هدیه روز دانش آموز

ست قاشق و چنگال طرح دار:

اکثر دانش آموزان به دلیل اینکه در مدرسه نهار یا میان وعده میل میکنند باید ظرف غذا و ست قاشق چنگال برای رعایت بهداشت و آداب خورد و خوراک داشته باشند. بنابراین یک ست قاشق و چنگال زیبا با طرح شخصیت های قهرمانانه برای بچه ها خیلی جذاب است.

پوشه های پارچه ای طرح دار:

پوشه یکی از پرکاربرد ترین وسایل برای همه افرادی که با جزوه و کتاب و دفتر و سایل درسی دست و پنجه نرم میکنند پوشه است. جدیدا پوشه های ها پارچه ای خیلی زیبا با طرح های شاد و خیلی جذاب به بازار آمده که مناسب استفاده برای دانش آموزان و حتی دانشجو ها و بقیه است.

ساعت مچی طرح نوجوانانه:

خیلی دانش آموزان علاقه دارند از همان سن کودکی و نوجوانی برای وقت خود ارزش قائل شوند و زمان را همیشه در دست داشته باشند. بنابراین بهتر است برای هدیه روز دانش آموز به سراغ ساعت هایی با طرح فانتزی بروید تا این دانش آموزان را خوشحال کنید.

جاکارتی آویز گردنی :

خیلی دانش آموزان هستند که برای بررگشت به خانه از اتوبوس استفاده میکنند . پس نیاز به کارت های بلیط دارند اما چون در این سن سر به هوا هستند بهتر است از این آویز های گردنی کارت با طرح های فانتزی برای آنها تهیه کرد تا مبادا آن را گم کنند . از این جا کارتی ها برای کارت های مورد نیاز دیگر خود هم میتوانند استفاده کنند.

هدیه دانش آموز

تلسکوپ های کوچک :

این مورد برای آن دسته از دانش آموزانی خیلی جذابیت دارد که عاشق نجوم و مشاهده ستارگان و اجرام آسمانی هستند . این مورد یکی از بهترین ایده ها برای هدیه روز دانش آموز میباشد.

دانش آموز

کوله پشتی :

این مورد خیلی خیلی کاربردی بوده و همه ما به یاد داریم که کیف های دوران مدرسه مان چقدر برایمان مهم و حائز اهمیت بوده است . از این روز هدیه خیلی خوبی برای روز دانش آموز میباشد.

دانش آموز

پک کرونا با طرح های جذاب :

شما میتوانید با درست کردن یک پک شامل ماسک و مایع ضد عفونی کننده و دستمال مرطوب و دستکش های یکبار مصرف با طرح های جذاب و فانتزی دانش آموزان رو راغب به رعایت پرتکل های بهداشتی کنید . دقت داشته باشید این مورد را کنار یک مورد دیگر به عنوان هدیه روز دانش آموز بدهید.

دانش آموز

پازل و لگو :

یکی از هدیه هایی که هیچگاه کسی از گرفتن آن ناراحت نمیشود . این مورد نه تنها مناسب هدیه روز دانش آموز است بلکه حتی اگر به بزرگتر ها هم هدیه داده شود از داشتن آن خوشحال میشوند.

دانش آموز

ست برچسب و پیکسل و بوک مارک و استیک نوت :

این مورد خیلی ما را به یاد دوران خوش دبستان حتی دبیرستان می اندازد . برچسب های رنگی با هزرارن رنگ و طرح دوست داشتنی . یا پیکسل های جذاب با طرح های شاد که به لباس و کیف های خود آویزان میکردیم . شما میتوانید یک پک هدیه جذاب شامل برچسب های مختلف به همراه استیک نوت برای یادداشت و بوک مارک و پیکسل با طرح مد نظر هر دانش آموز تهیه کنید و هدیه بدهید.

بازی فکری : 

دانش آموز

یکی از بهترین ایده های هدیه برای دانش آموز ها که به قدرت ذهنی و خلاقیت آنها خیلی کمک بزرگی میکند . در عین حال آنها را خیلی شاد و سرگرم میکند.

دفتر های پلنر رنگی جذاب :

دانش آموزان از همان سن مدرسه باید اصول برنامه ریزی و اهمیت آن را در زندگی خود درک کنند و بیاموزند . امروزه دفتر های برنامه ریزی خیلی زیبا و جذابی به بازار آمده که همین جذابیت آنها افراد را ترغیب میکند تا هر روز برای برنامه های خود از آن استفاده کنند.

اسباب بازی :

از قبیل خرس اسباب بازی، باربی، ماشین های پسرانه، توپ و غیره را میتوانید در این روز هدیه بدهید .

ظرف های غذا :

از قبیل ظرف های غذای گرد، ظرف های غذای بیضی که طرح های شاد و خوش آب و رنگ دارند خیلی مناسب و کاربردی است .

ست بهداشتی :

این مورد هم برای دوران مدرسه خیلی به کار بچه ها می آید. اما در نظر داشته باشید حتما طرح های زیبا را انتخاب کنید و هدیه بدهید تا بچه ها ترغیب به استفاده از آن بشوند . این پک میتوانید شامل صابون کاغذی و حوله فانتزی طرح دار و دستمال مرطوب و … باشد.

انواع جاکلیدی : 

یک جاکلیدی جذاب با یک عروسک کوچک آویز خیلی به فرزند دانش آموز شما کمک میکند تا کلید هایش را گم نکند .

دانش آموز

ماشین حساب : 

وقتی زمان استفاده از ماشین حساب  مخصوصا در دبیرستان برسد دانش آموزان اهمیت داشتن حداقل یکی از آن را حس میکنند . پس با هدیه دادن یکی از زیباترین ماشین حساب ها آنها را خوشحال کنید .

دانش آموز

انواع لیوان ها، ماگ : 

از قبیل لیوان های در دار و لیوان های ذره بینی هم برای دانش آموزان مناسب است. میتوانید از ماگ های طراحی شده و شخصی سازه شده هم استفاده کنید . برای مشاهده ماگ های فروشگاه اینجا کلیک کنید .

دانش آموز

چراغ مطالعه : 

انواع چراغ مطالعه که مناسب با نیاز دانش آموزان می باشد و انگیزه مطالعه را در آن ها زیاد می کند هدیه ای مناسب می باشد.

دانش آموز

وسایل الکترونیکی :

میتوان با توجه به سن و مقطع تحصیلی دانش آموزتان برای او یک ماشین حساب معمولی و یا مهندسی بخرید و هدیه دهید.

انواع تراش های رومیزی فانتزی :

دانش آموز

 

ست پرگار، قیچی، شابلون، خط کش و … :

این پک خیلی مهم را دانش آموزان برای درس ریاضی به آن نیاز دارند. انواع مختلف پرگار فلزی غلاف دار، پرگار رنگی مدادخور و غیره دارد. همچنین قیچی که اغلب دانش آموزان برای درست کردن کاردستی نیاز دارند. نظیر قیچی کاغذی غلاف دار، قیچی کاغذی کاغذبر و قیچی دالبر در طرح های مختلف. شابلون و انواع خطکش ها هم که در جنس و رنگ متفاوت مثلا شابلون ژله ای دوتایی، شابلون نقاله دار، شابلون حروف و اعداد فارسی یا مثلا خط کش طرح فرفره ای، خط کش چراغ راهنمایی قطعا به کارشان می آید

انواع کتاب :

کتاب های عروسکی شخصیت های شغلی مختلف کتاب های آموزشی. یا یکمی تخصصی تر برای سنین بالا تر  هم انتخاب خوبی برای هدیه روز دانش آموز است.

دانش آموز

بازدیدها: 13823

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *