ایده کادو, دسته‌بندی نشده, سورپرایز, کادو

ایده عطر و ادکلن برای هدیه روز پدر

ایده عطر و ادکلن برای هدیه روز پدر

ایده خرید عطر و ادکلن برای هدیه روز پدر

 

هدیه روز پدر مسلما سخت تر از انتخاب هدیه برای روز مادره. چون محصولات مردانه به نسبت، تنوع کمتری از محصولات زنانه دارن. اما نگران نباشید ما برای همون تنوع کم هم بهترین انتخاب هایی که میتونید داشته باشید رو براتون درنظر گرفتیم.
 اما قضیه روز پدر چیه؟ روز پدر در ادامه روز مادر و قدردانی از اون تعیین شده و در کشورهای مختلف دنیا تاریخ های متفاوتی داره. اما اکثر کشورهای دنیا سومین یکشنبه ماه ژوئن رو به عنوان روز پدر درنظر گرفتن.

در ایران هم تولد حضرت علی (ع) به عنوان روز پدر و مرد انتخاب شده. با نزدیک شدن این تاریخ همه خانوم ها برای خرید هدیه روز مرد به تکاپو می افتند. چالشی بزرگ که البته از نظر خیلی ها تنها یه راه حل برای اون وجود داره و اونم جورابه! اما جوراب رو ولش کنید. سعی کنید متفاوت باشید و امسال یه هدیه چشمگیر برای آقایون خود انتخاب کنید. حداقل همونطور که انتظار یه هدیه خوب رو برای خودتون دارید.

گاهی اوقات می توان انسان های اطرافمان را خوشحال کنیم و عشق و علاقه قلبی خود را به آنها ابراز نماییم . یکی از راههایی که می توان این کار انجام داد هدیه دادن است . مناسبت های زیادی وجود دارد که می توان به کسانی که دوستشان داریم هدیه بدهیم . یکی از این مناسبت ها روز پدر است . شما می توانید با یک هدیه زیبا پدرتان را خوشحال کنید این هدیه می تواند یک عطر باشد. در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین عطرهای مردانه برای خرید عطر به عنوان هدیه روز پدر می پردازیم که می تواند هدیه ای مناسب و زیبا از طرف شما به پدرتان باشد .

در این مطلب قصد داریم چند نمونه از ادکلن های مردانه بسیار محبوب و پرفروش که شما میتوانید برای این روز و این مناسبت به عنوان هدیه روز پدر تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

 

ایده عطر و ادکلن برای هدیه روز پدر

انواع مختلف عطر بر اساس رایحه:

همانطر که گفتیم خرید عطر و ادکلن بهترین ایده برای هدیه روز پدر هست. به عنوان یک اصل در راهنمای انتخاب عطر باید این را در نظر داشته باشید که اولین معیار توجه به طبع و رایحه عطره. گرم، خنک و ملایم سه طبع اصلی عطر ها هستند. بر اساس رایحه هم عطر ها میتونن شیرین، ترش، تلخ و تند باشن. پس موقع خرید هدیه روز پدر حتما این نکته رو در نظر بگیرید که همسر شما بیشتر از چه رایحه هایی خوشش میاد. در ادامه یک دسته بندی برای انتخاب راحت تر در نظر گرفتیم که در هر دسته معروف ترین عطرهارو معرفی می کنیم.

  1. عطرهای خنک و اسپورت

  2. عطر های تلخ

  3. عطر های شیرین

  4. عطر های تند 

 

ایده عطر و ادکلن برای هدیه روز پدر

1.ادوتویلت مردانه مون بلان لجند (MONT BLANC LEGEND)

ادوتویلت مردانه مون بلان لجند بیشتر مناسب مردان جوان، جذاب و بااعتمادبنفس است. رایحه‌ی این عطر شیرین، ملایم و بسیار وسوسه‌کننده است. عطر مردانه LEGEND پخش بوی خوبی در فضای اطراف دارد و ماندگاری آن بسته به نوع پوست شما تا حدود ۷ ساعت می‌رسد. این عطر برای هدیه به همسرتان یک گزینه‌ی مناسب و ماندگار است. ادکلنی بسیار خوشبو و پرطرفدار که دارای رایحه‌ای ملایم و بوده و برای استفاده در چهار فصل سال مناسب است. حتما این مورد به عنوان هدیه روز مرد به شما پیشنهاد میشود.

نت اولیه: ترنج، به‌لیمو، آناناس، اسطوخودوس
نت میانی:خشکبار، رز، شمعدانی، سیب سرخ
نت پایه: دانه تونکا، چوب صندل سفید

 

2.ادو تویلت مردانه کارتیر پاشا (CARTIER PASHA) 

ادکلن معروف کارتیر پاشا، رایحه‌ای چوبی و گیاهی دارد. استفاده از این عطر در هوای معتدل و خنک توصیه می‌شود. ماندگاری این عطر عالی است و برای استفاده در مراسم مختلف عطر مناسبی است. کارتیر پاشا عطری کلاسیک است و با رایحه‌ی نوستالژیک خود خاطره‌های زیبایی را زنده می‌کند. این عطر را به پدران دوست‌داشتنی که همیشه لبخند به لب دارند هدیه کنید.

 

3.ادوتویلت مردانه لالیک سفید (LALIQUE WHITE)

عطر مردانه لالیک سفید یا لالیک وایت، رایحه‌ی تندی دارد که در پیوند با نت‌های آبدار ترنج حالتی خاصی و منحصربفرد پیدا کرده است. این عطر نیز مانند دیگر کارهای برند لالیک (LALIQUE) بسیار موقر و دوست‌داشتنی است و برای آقایان بالای 25 سال توصیه می‌شود. لالیک سفید در فصول گرم و مناطق گرمسیری عالی عمل می‌کند. در ضمن ما داشتن عطری از برند لالیک را به همه خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش توصیه می‌کنیم.

 

4. ادوتویلت مردانه بولگاری مدل (BVLGARI)

بولگاری تولید کننده کالاهای لوکس از جمله عطر ها و ادکلن های بسیار شیک تجملاتی ست، یک برند ایتالیایی است که توسط Sotirios Voulgaris بنیان گذاری شد.
ادکلن ها و عطرهای گلی و چوبی برای استفاده در فصول بهار و تابستان بسیار مناسب هستند. یکی از این ادکلن ها محصولی از برند دوست‌داشتنی «بولگاری» (Bvlgari) است.  در تمام مدت استفاده از این ادکلن بوی چوب، گل و مرکبات را استشمام خواهید کرد. به همین دلیل این محصول برای هدیه روز پدر عالی است . بوی خنک ادکلن Pour Homme تازگی و طراوت را به روح شما تزریق می‌کند. شیشه‌ی این عطر بسیار شیک و مدرن طراحی شده است. روی شیشه‌ی این ادکلن نشان تجاری بولگاری و نام Pour Homme را مشاهده می‌کنید. درپوش بطری به رنگ نقره‌ای است و هماهنگی خوبی با گردن فلزی آن دارد. این مورد ادکلن برای هدیه روز پدر بسیار مناسب است.

پس از اسپری کردن ادکلن بولگاری Pour Homme روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، برگ چای، جوز هندی، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و خنک تازگی و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از استشمام بوی این نت‌ها هیجان و طراوت خاصی خواهید داشت. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از دانه‌ی تونکا، عنبر، مشک، علف وتیور، خزه‌ی اوک‌موس و چوب سدر تشکیل‌شده‌اند. خرید عطر و ادکلن بولگاری Pour Homme با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول، حجم 100 میلی‌لیتری و برند شناخته‌شده‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

نت اولی :دانه‌ی تونکا، عنبر، مشک، علف وتیور، خزه‌ی اوک‌موس و چوب سدر
نت میانی:گل کیکلامن، تخم گشنیز، گل شمعدانی، سوسن، فلفل، چوب گایاک، چوب رزوود برزیلی و هل
نت پایه:اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، برگ چای، جوز هندی، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال

 

5.ادوتویلت مردانه دیور (DIOR  SAUVAGE)

ادکلن مردانه 200 میلی لیتری ساواج با بوی تند و خنکی دارد، در تمام فصول سال قابل‌استفاده است. ادکلن «ساواج» (Sauvage) در ماه سپتامبر سال 2015 توسط برند مشهور دیور روانه بازار شد.

به‌محض اولین اسپری از ادکلن ساواج روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی خود، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی تازگی و بسیار فرشی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. عنبر هم با عطر تندش باعث تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.

با توجه به برند، قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی که Sauvage دارد، برای کادو دادن به عنوان هدیه روز پدر یا کادو روز مرد یا دوستتان گزینه‌ای اصلی و مهم حساب می‌شود. ادکلن مردانه‌ی دیور مدل ساواج با بوی خنک و تندش برای مصرف روزانه‌ی آقایانی که در شهرهای بزرگ و پرترافیک زندگی و کار می‌کنند بسیار مناسب به نظر می‌رسد.امروزه استفاده روزانه از عطر و ادکلن جز رفتارهای مورد پسند خانم ها وآقایان و جز اصول زندگی مدرن در جوامع امروزیست.هدیه دادن ادکلن به آقایان می تواند خاطره ای ماندگار را تداعی کند که با هربار استفاده از آن ادکلن در خاطرش با حسی خوب زنده و تکرار شود که توام با استفاده روزانه از عطر و ادکلن خاطره شما با رایحه خوش و حس خوب همراه و ماندگار می شود.با این تعاریف این ادکلن برای هدیه روز پدر بسیار مناسب میباشد.

 

6.  عطر ورساچه دیلان بلو (Dylan Blue)

عرضه شده در سال 2016 عطر مردانه ورساچه مدل Dylan Blue جدیدترین عطر از کلکسیون Pour Homme ورساچه می باشد که به بازار عرضه شده است.

بطری این عطر مردانه کلاسیک، شیک و زاویه دار است. رنگ بطری آبی تیره می باشد، به دور گردن بطری نواری طلایی دیده میشود که نام ورساچه روی آن حک شده، ترکیب رنگ آبی، لوگوی مدوسای طلایی روی بطری و درب طلایی این عطر مدرن و شیک بسیار زیبا و چشم نواز کار شده است.

 

عطر مردانه Dylan Blue عطری بی نهایت خنک و شاداب و انرژی بخش است که استفاده از آن در روزهای گرم به خصوص تابستان به شما پیشنهاد میگردد.البته محبوبیت این عطر موجب است که در تمامی فصلهای سال مورد استفاده قرار بگیرد. این عطر در خانواده معطر چوبی/طبیعت قرار میگیرد و بوی مرکبات از آن ساطع می شود. ماندگاری خیلی زیاد و پخش بوی ملایم این عطر، Dylan Blue را به یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل های گرم کرده است.

پس از اسپری کردن Dylan Blue روی پوست خود، اولین روایحی که به مشام شما می رسد رایحه برگ انجیر، گریپ فروت، ترنج و روایح آبی به مشام می رسد، بعد از گذشت مدت کوتاهی نوبت به نت های میانی عطر با روایح برگ گل بنفشه، فلفل، نعنای هندی، گیاه پاپیروس و آمبروکسان می شود، بعد از گذشت چند ساعت و از میان رفتن روایح میانی نوبت به نت های پایانی عطر با روایح مشک، عود، دانه های تونکا و زعفران می شود که شما را همراهی کنند.

هم اکنون میتوانید این محصول را به عنوان هدیه روز مرد از فروشگاه ما تهیه کنید

  • نت آغازی: برگ انجیر، گریپ فروت، ترنج و روایح آبی
  • نت میانی: برگ گل بنفشه، فلفل، نعنای هندی، گیاه پاپیروس و آمبروکسان
  • نت پایانی: مشک، عود، دانه های تونکا و زعفران

ایده عطر و ادکلن برای هدیه روز پدر

بازدیدها: 297

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *