ایده کادو, بازی فکری, تولد, سورپرایز, کادو

بردگیم یک هدیه برای همه افراد 

بردگیم یک هدیه برای همه افراد 

بردگیم یک هدیه برای همه افراد 

باز هم همان داستان همیشگی برای تهیه هدیه و کلی سردر گمی اما اینبار یک پیشنهاد جالب برای شما داریم. خیلی از اوقات به دلیل اینکه شناخت درستی از سلیقه و روحیات طرف مقابل نداریم این مشکلات چند برابر می شوند. یکی از بهترین هدیه هایی که شما برای تمامی گروه ها سنی می توانید تهیه کنید بازی های رومیزی یا بردگیم است. تو این نوشته چند دلیل برای شما می اوریم تا به جای هزینه کردن برای هدایایی که بیشتر پول شما را هدر میدهند کادویی خاص تهیه کنید که علاوه بر لذت لحظه ای بعدا دوستانتان بتوانند از ان لذت ببرند .

بردگیم یک هدیه برای همه افراد 

بردگیم چیست و تاریخ آن به کجا برمی‌گردد؟

   بازی فکری، بازی رومیزی، بردگیم یا اسم های دیگه؛ وقتی این اسامی رو میشنویم یاد یه سری بازی های خاص میوفتیم .
ولی عموما بردگیم به بازی های فکری گفته میشه که توسط یک تا چند نفر و منطبق بر قوانین و سناریوی خاص همون بازی انجام میشه که فضای جذابی به دورهمی های افراد میده.|مثلا منچ و مارپله یا حتی شطرنج به نوعی بازی رومیزی و از اولین اونا محسوب میشن. همونطور که اشاره کردیم، بازی های فکری از 3000 سال پیش از میلاد مسیح ( یعنی از زمان غارنشینان ) وجود داشته و انسان های اولیه توی غارها آثارش رو به جا گذاشتن
در زمان قرون وسطی بردگیم ها مختص طبقه اشرافی شد و بازی های ویژه ای ابداع شد اما به مرور این بازی ها به دل مردم اومد و بازی هایی برای مردم عادی هم ساخته شد.
اما در دوره مدرن به مرور هر چی جلوتر رفتیم بازی های پیچیده تر و حرفه ای تری معرفی شدند و شرکتهای بزرگ طراحی و ساخت بازی های فکری شکل گرفتند تا این حوزه به یه صنعت بزرگ و پردرامد تبدیل شد.

 

بردگیم یک هدیه برای همه افراد 

مزایای بردگیم

یکی از مزایای بردگیم ها این است که هنگام بازی جدا از پر کردن اوقات فراغت شما بر اساس سبک بازی مهارت های شما را تقویت میکند.

  1. به ما استراتژی می آموزد (بازی دوئل )
  2. قدرت تفکر شما را تقویت میکند ( بازی صددروازه)
  3. سرعت عمل شما را به چالش میکشد ( بازی لوگوگو)
  4. باعث می شود حافظه ی شما تقویت گردد (بازی سیلور)و به مهارت های کار تیمی کمک میکند.

از یک سمت دیگه شما با خرید بازی هایی چون stockpile می توانید مهارت های دوستانتان را در خصوص موارد مالی مثل شناخت عرضه و تقاضا، نحوه استفاده از اخبار، تمرین خرید و فروش سهام و همچنین یادگیری روانشناسی بازار تقویت کنید. بازی هایی شبیه کش فلو (CASH FLOW) که توسط رابرت کیوساکی برای افزایش هوش مالی بازیکنان طراحی شده اند و در انها دوستانتان مهارت های مالی خودشان را تقویت میکنند. خلاصه همه ی اینها این است که بردگیم فقط گذراندن اوقات فراقت نیست بلکه یه نوع یادگیری دست جمعی است.

یکی از موارد دیگر جذابیت خرید بردگیم به عنوان هدیه از سرزمین کادو این است که:
ورژن ایرانی تمامی بازی های خارجی را با قیمت های باور نکردنی برای شما اماده کرده ایم. از بازی هایی با قیمت تنها سی هزار تومان تا بازی های چند صد هزار تومانی .
پس با هر بودجه ای می توانید یک هدیه زیبا و باحال برای دوستانتان تهیه کنید. و انها را در مناسبت های مختلفی چون تولد ، سالگرد ، قبولی دانشگاه و یا حتی بی دلیل خوشحال کنید.

در سایت کادو بلد شما می توانید بهترین بردگیم های هدیه 2020 را مشاهده کنید.

خرید بردگیم در عین حال که یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست از سوی دیگر یکی از سخت ترین کارها هم هست. چرا که به پارامترهای خیلی مهمی وابسته است و با انتخاب بردگیم اشتباه اوقاتی که می تونید به خوشی در کنار عزیزان و دوستانتان سپری کنید به هدر می رود.

 

بردگیم یک هدیه برای همه افراد 

مهم ترین نکات برای خرید بردگیم

خرید Board Game یه تفاوت عمده با خریدهای دیگه داره؛ اینجا خیلی قیمت در اولویت نیست…. هر مدل خریدی که در روز انجام میشه بعد از چند مرحله مقایسه ( بخصوص مقایسه مالی و قیمت ) صورت میگیرد. ولی از اونجایی که بوردگیم ها هر کدوم دنیای متفاوت، استراتژی خاص و سبک منحصربفردی دارن، اصلا نمیتونید با معیار قیمت یک بازی رو انتخاب کنید یا یکی رو کنار بذارید. معیار های اصلی در انتخاب و خرید بازی های فکری رو میشه اینجوری لیست کرد:

  • سن بازیکنان
    • سن بازیکنان رو باید حتما در نظر گرفت. خیلی از بازی ها سختی های خاص خودشونو دارن، علاوه بر اون کلا بخاطر سبک گیم پلی بعضی بازی ها، کودکان نمیتونن از اون استفاده کنن. از طرفی بعضی از این بازی های رومیزی مختص بچه ها ساخته شدن که ممکنه برای افراد بزرگتر، کمی حوصله سر بر باشن. پس حتما به رده سنی درج شده روی جعبه ی بازی دقت کنید
  • سبک بازی
    • سبک بازی مساله‌ی خیلی مهمی توی انتخاب بازی فکریه. از اونجایی که سبک های مختلفی برای بازی ها وجود داره باید بدونید که دنبال چه نوع بازی ای هستید؛ به همین علت چترنگ به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره میده تا بازی منطبق با روحیات خودتون رو تهیه کنید…
  • زمان و درجه سختی بازی
    • یه سری معیارهای دیگه هم هست که در شرایط خاص میتونن به انتخاب شما کمک کنن. مثلا مدت زمان بازی یا درجه سختی بردگیم هم میتونه روی انتخاب شما تاثیر بذاره
  • قیمت و نظرات خریداران و …. “
    • در آخر هم معیارهایی مثل قیمت بازی فکری یا نظرات کاربران قبلی به همراه امتیازات بازی و شرکت سازنده هم میتونه تا حدودی به شما برای انتخاب و خرید بردگیم دید بده.

 

 

بازدیدها: 125

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *